تصادف‌های فوتی در استان سمنان هفت درصد افزایش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: حوادث رانندگی منجر به فوت در استان بهار ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشت.

مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان  ابراز کرد: ۸۸ نفر به دلیل حوادث رانندگی در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال جان باختند.

وی ادامه داد: سال گذشته در بازه زمانی فروردین تا خرداد تعداد ۸۲ جان‌باخته به دلیل حوادث رانندگی در استان سمنان ثبت شده بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بیان کرد: از مجموع جان‌باختگان حوادث رانندگی این استان از ابتدای امسال تا پایان خرداد، ۵۹ نفر مرد و ۲۹ نفر زن بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان سمنان اظهارکرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با ۷۴ مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس از آن ۱۱ مورد در مسیر‌های درون‌شهری و سه مورد در جاده‌های روستایی گزارش شد.

وی تصریح کرد: سه ماه نخست امسال یک هزار و ۷۱۵ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۱۱۳ نفر مرد و ۶۰۲ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: شمار مصدومان حوادث رانندگی در استان طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.