رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت : اجرای طرح رینگ شهری یزد باعث تامین آب پایدار و افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب برای مواقع بحرانی خواهد شد.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های  مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و معاون مالی بانک ملی با اشاره به اینکه جلسات متعددی از دولت قبل تاکنون جهت اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح رینگ شهری یزد در تهران برگزار شد، ولی این موضوع به سرانجام نرسیده است، گفت: اگر در آن زمان این مبلغ اختصاص داده شده بود، این طرح پیشرفت بسیار بیشتری نسبت به الان داشت. 
 
او افزود: بحث آب، منافع عمومی است و به شخص یا گروه خاصی مرتبط نیست و هدف ما نیز رفع مشکل آب مردم استان یزد با توجه به تنش آبی استان است.
 
جوکار  تاکید کرد: اجرای طرح رینگ شهری یزد باعث تامین آب پایدار، توازن کمی و کیفی آب در تمام مناطق شهر و افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب برای مواقع بحرانی خواهد شد. 
 
او خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم استان یزد به واسطه گرمای شدید و کمبود منابع آبی، با مشکل زیادی مواجه شده اند که امیدواریم با تسریع در اختصاص تسهیلات مورد نیاز، در آینده نزدیک شاهد تکمیل این طرح باشیم.
 
در جلسه ماه گذشته نماینده با مدیرعامل بانک ملی مقرر شد موانع پرداخت تسهیلات از سر راه برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.