معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

برای دفاع از حریم کشور به خارج از مرز‌های خود وابستگی نداریم

امیر سرتیپ دوم خوش قلب گفت: جوان ما ثابت کرده‌اند برای دفاع از حریم هوایی خود، هیچ‍گونه وابستگی و نیازی به خارج از مرز‌ها ندارند.

امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد این نیرو، با اشاره به ماموریت خطیر پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور گفت: نیروی پدافند هوایی با هوشیاری کامل و به صورت ۲۴ ساعته فضای آسمان جمهوری اسلامی ایران را رصد و کنترل می‍کند.

وی افزود: دانشمندان جوان ما با اعتماد به نفس و تکیه بر توان دانشگاه‌ها، مراکز علمی، تحقیقاتی و صنایع دفاعی، ثابت کرده‌اند برای دفاع از حریم هوایی خود، هیچ‍گونه وابستگی و نیازی به خارج از مرز‌ها ندارند.

امیر سرتیپ دوم خوش قلب افزود: دشمنان باید بدانند که کارکنان پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاع از حریم آسمان کشور، تربیت شده مکتب عاشورا هستند و با بهره گیری از این مکتب و الگو قرار دادن سید الشهداء و یاران باوفایشان، از هیچ ابرقدرتی واهمه ندارند.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، به پیشرفت‌های چشمگیر پدافند هوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها با وجود تحریم، فشار و تهدیدها، پدافند هوایی صددرصد پیشرفت داشته است، امروز با سامانه‌های راداری و کشف و شناسایی، قادر هستیم علاوه بر پایش آسمان ایران، دشمنان و تحرکات آن‌ها را در منطقه و آن سوی مرز‌های کشور رصد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار