مدیرکل پست استان سمنان گفت: شهرستان سرخه با ۶۳ درصد نصب «پلاک پستی هوشمند شهری» با همراهی شهرداری در بین دیگر شهرستان‌های استان سمنان پیشتاز و رکورد دار است.

آقاجانی با بیان اینکه وظیفه نصب پلاک شهری بر عهده شهرداری‌ها است، افزود: این طرح تلفیقی از پلاک شهری و کدپستی است که با همکاری و هماهنگی چندسویه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: ۹ و چهار دهم درصد از خانه‌های شهری در سمنان، ۱۰ و سه دهم درصد خانه ها در شاهرود، ۱۲ درصد خانه ها در مهدیشهر و ۱۴ و هشت دهم درصد خانه ها در شهرستان میامی دارای پلاک پستی هوشمند (پلاک تلفیقی شهری) هستند.

مدیرکل پست استان سمنان تصریح کرد: ۲۰۵ هزار و ۹۱۰ مکان شهری در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۰۱ هزار و ۷۹۶ مکان برابر با ۴۹ و چهار دهم درصد، فاقد پلاک آبی شهرداری است.

وی یادآور شد: ۱۰۶ هزار و ۳۰۶ مکان روستایی در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد ۵۹ هزار و ۹۸۶ مکان فاقد پلاک آبی شورای اسلامی یا دهیاری روستا است.

وی با بیان اینکه شرکت پست متولی نشانی استاندارد در کشور است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح نصب پلاک هوشمند با طرح جدید با همراهی شهرداری‌ها در سمنان، شاهرود، سرخه، مهدیشهر و رضوان از توابع میامی، در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.