عشق ورزی لازمه اثرگذاری امر به معروف و نهی از منکر

امر به معروف و نهی از منکر کردن روش‌های خاص خود را دارد که برای اثرگذاری آن باید عشق ورزی و محبت نیز به چشم بخورد.

تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: مسیر دین مسیری پر از محبت و عشق ورزی و امر به معروف و نهی از منکر حاوی پیام راهنمایی در چهارچوب محبت است.

او افزود: هر فرد باید به طوری در مسئله امر و به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت و تکلیف کند که در بیان آن محبت و اثرگذاری به چشم بخورد.

تقدیری بیان کرد: موردی که اکنون خیلی به آن در جامعه پرداخته می‌شود این است که می‌گویند خداوند گفته است در انتخاب دین هیچ اکراهی نیست در حالی که این موضوع شامل بعد فردی هر نفر می‌شود و در بعد اجتماعی وقتی در جامعه اسلامی هستیم افراد موظف به رعایت قوانین اسلامی هستند.

هدف دشمنان از بین بردن وظایف زن و جلوگیری از فعالیت‌های اجتماعی اوست

تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: دشمن برای از بین بردن جامعه سازی از راه‌های مختلف وارد می‌شود که یکی از آن ها از بین بردن وظایت اصلی زنان و جلوگیری از فعالیت‌های اجتماعی آن ها با استفاده از عوض کردن تعریف آزادی است.


بیشتر بخوانید


او افزود: دشمن به دنبال این است که جایگاه زن را از جایگاه مهم و اساسی پایین آورده و به وسیله رواج برهنگی آزادی اجتماعی را از آن ها بگیرد.

تقدیری بیان کرد: سیاست‌های دشمن این است که به زنان القا کند که آزادی در برهنگی است در حالی که این خود نوعی اسارت است و آزادی اجتماعی و راحتی در فعالیت‌های اجتماع به وسیله رعایت پوشش برای زنان بسیار راحت و به دور از خطر و چالش است.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت عنوان کرد: آزادی زنان در پوشش است و انقلاب اسلامی دغدغه رشد زن را دارد و به آزادی اسلامی پایبند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.