فرمانده انتظامی شهرستان بابلسراز دستگیری مجلوب و کلاهبردار فراری تحت تعقیب با محکومیت ۲۷۰ میلیارد ریالی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: فرماندهی انتظامی بابلسر با به کارگیری تمام توان و امکانات پلیس در جهت امنیت و آرامش شهروندان و مالباختگان و برخورد جدی با متهمان فراری و تحت تعقیب قضائی را به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد این فرماندهی یکی از مجرمان فراری حرفه‌ای دارای حکم جلب قضائی را که به مدت ۳ سال با اتهام جعل مدارک و استفاده از اسناد مجعول و کلاهبرداری با محکومیت بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال تحت تعقیب بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، این متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و پس از آن روانه زندان شد.

سرهنگ افضلی با اشاره به استمرار طرح جلب و محکومان متواری و تحت تعقیب از همکاری صمیمانه مردم تشکر و خاطرنشان کرد: چنین طرح‌های مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک مخلان نظم و امنیت عمومی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.