پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شکی نیست که مهدی قایدی و محمد محبی بازیکنان باکیفیتی هستند، اما در نبود آن‌ها نباید عزا بگیریم.

محمدرضا مهران پور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت نقل و انتقالاتی آبی پوشان اظهار کرد: ما مشکلات باشگاه و جواد نکونام را می‌دانیم، اما در این بازار عملکرد بدی نداشتند. البته این تیم نیاز به بازیکن دارد و هر چه سریعتر بتوانند نواقصشان را برطرف کنند در نهایت می‌توانند برای شروع مسابقات آماده‌تر باشند. به نظرم تکرار مکررات است اگر درباره مشکلات، کمبود‌ها و بحث مدیریت استقلال صحبت کنیم، چون همه می‌دانند، اما امیدوارم هواداران و باشگاه پشت نکونام باشند تا بازیکنانی که مدنظرشان است جذب کنند تا نتایج خوبی کسب کنند.

استقلال تیمی بدون بازیکن نبوده است 

او افزود: البته این هم در نظر داشته باشیم که استقلال تیمی بدون بازیکن نبوده است و اینکه بتوانیم تیم خود را تقویت کنیم و بازیکنان باکیفیتی را به خدمت بگیریم مدنظر همه باشگاه‌ها است. اینطور نیست که فکر کنیم تیم استقلال بازیکن ندارد و بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و برای قوی‌تر و بهتر شدن دوست داریم که این تیم بازیکنان بهتری جذب کند تا در طور فصل به مشکل برنخورد.

باشگاه استقلال قائم به فرد نیست 

پیشکسوت استقلال درباره اینکه نبود مهدی قایدی و محبی را این تیم چطور می‌بیند، گفت: بازیکنان خیلی  خوب و تاثیرگذاری بودند که توانستند نتیجه بازی را تغییر بدهند، اما فوتبال همین است. باید  یک تیم با داشته‌ها و نداشته هایش بسازد و بتواند سریع جایگزین کند و یا تاکنیک‌ها و برنامه هایش را تغییر بدهد. باشگاه استقلال قائم به فرد نیست. شکی نیست که مهدی قایدی و محمد محبی بازیکنان باکیفیتی هستند، اما اگر این ۲ بازیکن نباشند و عزا بگیریم درست نیست. فوتبال جریان دارد و باید کمبود‌ها را با تاکنیک و برنامه‌هایی که سرمربی در نظر می‌گیرد جبران کنیم.

مردم به خاطر همخوانی نداشتن بین  پول و فوتبال بازیکنان ناراحت هستند 

او درباره اینکه برخی از بازیکنان استقلال با وجود نیمکت نشینی رقم‌های بالایی گرفتند، گفت: بازیکن فوتبال هر چقدر می‌گیرد نوش جانش باشد و این پول برای خودش و زن و بچه هایش است، چون زحمت زیادی می‌کشد. فقط اینکه فوتبالشان با آن پولی که می‌گیرند بخورد. البته ما نسبت به دنیا با توجه به  پول‌های رد و بدل شده بین بازیکنان و باشگاه عقب هستیم و حق بازیکنان ما خیلی بالاتر از این حرف‌ها است، اما فوتبالشان به ارقامی که می‌گیرند بخورد. مطمئنا مردم ما با تمام مشکلات اقتصادی که دارند ناراحت نمی‌شوند. یکی از دلایل ناراحتی مردم از فوتبالیست‌ها فکر کنم همین است که آن پولی که دریافت می‌کنند به فوتبالشان نمی‌خورد. لیگ برتر ما سال گذشته با ۱۲ گل آقای گل خود را شناخت و بازیکن پول می‌گیرد که برای باشگاه تلاش کند و گل بزند و یک مدافع جلوی گل خوردن تیم را بگیرد تا آن ارقام مالی دیده شود و گم نشود. آمار‌های سال گذشته اصلا جالب نبوده است. مهاجمی که ۲۰ میلیارد گرفته، اما گلی هم نزده و یک ضربه به چارچوب هم نداشته است. این مسائل است که آدم را می‌رنجاند وگرنه بازیکنانی داشتیم که پول گرفتند و خیلی زحمت کشیدند و همه هم گفتند نوش جانشان.

تراز مالی یکسان باعث جذابیت فوتبالمان می شود 

مهران پور درباره اینکه سقف بودجه را چطور می‌بیند، گفت: مطمئنا رعایت نمی‌شود و ایراداتی در آن وجود دارد، اما باز هر برنامه‌ای یکسری ایراداتی دارد و زمان می‌خواهد تا جا بیفتد. من فکر می‌کنم که کمک می‌کند به باشگاه‌های ما که در سال آینده با کمبود مالی مواجه نشوند، چون اگر ارقام همینطوری تصاعدی بالا رود خیلی از باشگاه‌ها نمی‌توانند در کورس رقابت مالی شرکت کنند و فاصله تیم‌ها بین تیم‌های پولدار و تیم‌های با بودجه کم  خیلی زیاد می‌شود و قشنگ نمی‌شود. به نظرم اگر یک تراز مالی یکسان  وجود داشته باشد هم به نفع باشگاه‌ها است و هم فوتبالمان جذاب‌تر و زیباتر می‌شود.

برگزاری بازی دربی در هفته های پایانی جذاب تر است 

پیشکسوت استقلال درباره اینکه در هفته پنجم قرار است دربی سرخابی‌ها برگزار شود و این بازی را چطور می‌بیند، گفت: متاسفانه در فوتبال ما در سال‌های گذشته به این صورت بوده است که تا هفته هفتم و هشتم تیم‌ها به آمادگی لازم نمی‌رسند و زمان می‌برد تا هماهنگ شوند. امیدوارم  تیم استقلال برای بازی دربی هماهنگ شود و یک بازی خوب را شاهد باشیم. به هر حال این بازی متفاوت از سایر بازی ها است. هر چه در هفته‌های پایانی برگزار شود جذابیتش بیشتر است، اما امسال هم  قرعه بازی دربی در هفته پنجم  افتاده است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای باشگاه استقلال بیفتد.

او در پایان گفت: آرزوی موفقیت برای جواد نکونام و کادرش می‌کنم. سال بسیار سختی را دارند و  باشگاه که مربی جوان و کاربلدی را آورده است باید حمایتش کند و خواسته هایش را برآورده کند تا ان شا الله بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار