فروردین گفت: تعدادی از نمایندگان به شدت دنبال استیضاح وزیر ورزش و جوانان هستند و خیلی هم بر روی این موضوع مصر هستند.

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتقاد‌های مجلس از عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: مجلس از عملکرد وزیر ورزش راضی نبود و جامعه ورزش مطالباتی داشت مبنی بر اینکه ورزش نیاز به یک نیروی پر انرژی دارد، اما پس از اینکه حادثه بالگرد برای وزیر رخ داد ما به لحاظ اخلاقی معتقد بودیم که باید فرصت دهیم، چون آقای سجادی شرایط جسمانی‌اش رو به بهبود است و اخلاق حکم می‌کرد که مجلس برای بهبود آقای وزیر فرصت دهد.

وی ادامه داد: الان شرایط بهبودی وزیر ورزش طی شده، اما در کل مجلس هنوز نسبت به مسائل حوزه ورزش مطالباتی دارد که تحقق پیدا نکرده و معتقدم با نشست و مذاکره می‌توان یکسری مسائل را حل کرد، اما احساسم بر این است که اگر قرار باشد که اتفاق مثبتی رخ دهد باید تعاملی بین مجلس و وزارت ورزش وجود داشته باشد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: این تعامل باید هم از سمت مجلس و هم از سمت وزارت ورزش و جوانان باشد که فعلا احساس می‌کنیم هنوز آن ارتباط برقرار نشده که مشکلات را دو طرف مطرح کنند و برای آن‌ها تصمیم گیری شود.

وی اضافه کرد: شاید گله مندی و ناراحتی مجلس از وزیر این است که در بخش‌هایی که لازم است مذاکرات به صورت جدی در جهت رفع مشکلات ورزش کلان کشور به خصوص بحث جوانان و رسیدگی به عملکرد فدراسیون‌ها صورت بگیرد یک مقدار ناهماهنگی وجود دارد لذا امیدوارم هر چه سریعتر قبل از اینکه اتفاقی مثل اینکه بحث استیضاح رخ دهد یا دولت خودش اقدامی کند این مشکل با تعامل و مذاکره حل شود.

فروردین گفت: تعدادی از نمایندگان به شدت دنبال استیضاح هستند و خیلی هم بر روی این موضوع مصر هستند ما هم تلاش می‌کنیم که چرخه ورزش کشور متوقف نشود، چون شخص برای ما خیلی مهم نیست. مهم این است که حرکتی در ورزش دیده شود تا در رویداد‌های ورزشی که در پیش رو داریم به نحو احسنت دستاورد داشته باشیم نه اینکه پس از پایان هر رویدادی دوباره افسوس و حسرت بخوریم.

مجلس شورای اسلامی تا کنون سه بار به سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کارت زرد داده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
بعضی وزراء به درد باز نشستگی میخورند
آخرین اخبار