عضو شورای شهر تهران گفت: اگر می‌خواهیم پلیس در برخورد با متخلفین قوی باشد باید به سمت استفاده مطلوب از فناوری‌های نو حرکت کنیم.

سیدجعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل و عمران شورای شهر تهران در آئین آغاز  طرح کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای شهر تهران گفت: اگر می‌خواهیم پلیس در برخورد با متخلفین قوی باشد باید به سمت استفاده مطلوب از فناوری‌های نو حرکت کنیم.

وی افزود: باید فناوری‌ها به طور صحیح مورد استفاده قرار بگیرد و از آن به نفع رضایتمندی عموم مردم استفاده کنیم. آنچه موجب رنجش مردم می‌شود بی انضباطی است. این قدم پایانی نیست باید در سایر موضوعات هم با همین روحیه و مبتنی بر دانش روز دنیا فعالیت کنیم. در موضوع استفاده از فناوری‌های نو نباید خساست به خرج بدهیم. 

تشکری هاشمی بیان کرد: اگر می‌خواهیم پلیس در برخورد با متخلفین قوی باشد باید به سمت استفاده مطلوب از فناوری‌های نو حرکت کنیم. این فناوری‌ها جزو لاینفک زندگی مردم است. امروز شهرهای هوشمند دیگر آرزو نیستند و در خیلی از نقاط دنیا جزو یک وظیفه محسوب می‌شود. مطمئن باشید یک شهر منظم برای مردم می‌تواند یک دستاورد مهم باشد. 

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مردم وقتی ناراحت از تخلفات می‌شوند که بی عدالتی را ببینند. بنابراین اعمال قانون عادلانه و مبتنی بر فناوری‌ها که دقت پلیس را افزایش می‌دهد یک ضرورت است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار