افزایش ۸ درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از افزایش ۸ درصدی تردد مسافران خارجی فرودگاه مشهد در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی درباره میزان تغییرات پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در سه ماهه نخست امسال گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۴ هزار و ۳۶ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در این مدت یک میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۷۶ مسافر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد جابه‌جا شده‌اند که این تعداد نسبت به سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ حدود ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی ادامه داد: در این مدت ۱۱ هزار و ۳۲۷ پرواز داخلی نشست و برخاست کرده‌اند که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته یک درصد افزایش داشته است. همچنین یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۳۵۸ مسافر داخلی جابه‌جا شده‌اند که نسبت به سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ حدود ۲ درصد رشد داشته است.

امانی‌بنی درباره تغییرات پرواز‌های خارجی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۷۰۹ پرواز خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نشست و برخاست داشته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است

او تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳۷ هزار و ۲۱۸ مسافر پرواز خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشتند که این تعداد حاکی از رشد ۸ درصدی آن نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار