معاون رئیس شورای امنیت روسیه خواستار گسترش دامنه اهداف اين كشور در اوکراین شد.

«دیمیتری مدودف» رئیس‌جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه، امروز (دوشنبه) گفت که مسکو باید دامنه اهدافی که در اوکراین هدف قرار می‌دهد، را افزایش دهد.

به گزارش الجزیره، مدودف در پیامی تلگرامی نوشت: «ما باید اهداف غیرمتعارف را برای حملات خود انتخاب کنیم.»

پیشتر از این هم  مدودف با بیان آنکه روسیه خواستار احترام به نگرانی‌های امنیتی خود درباره پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است، گفت: البته قصد و توانایی این را ندارد که بلوک نظامی تحت رهبری آمریکا را مهار کند. 

او همچنین در پیامی در تلگرام نوشته بود: «جلوگیری از دودستگی مستلزم جمع شدن گرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است. تجمع در اطراف رئیس جمهور و فرمانده عالی کل قوای کشور برای شکست دشمن خارجی و داخلی که می‌خواهد میهن ما را از هم بپاشد و برای نجات کشور ما بسیار مهم است.»

صبح امروز ساکنان برخی مناطق در مسکو، پایتخت روسیه صدای انفجار شنیده‌اند و همچنین قطعات یک پهپاد در یکی از خیابان‌های مرکز شهر مسکو پیدا شده است. در اردیبهشت ماه نیز یک حمله پهپادی به کاخ کرملین خنثی شد. این حمله در بحبوحه اختلافات سیاسی میان روسیه و اوکراین به وقوع پیوست و دفتر مطبوعاتی کرملین بعد‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد کی یف با این حمله قصد جان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار