رئیس قوه قضائیه گفت:دولت مسئله بورس را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (۲ مرداد) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، ضمن تسلیت مجدد به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان و یاران باوفای ایشان، با اشاره به حدیث «اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة» اظهار کرد: نهضت امام حسین (ع) از همه جهات ممتاز و منحصر به فرد بود و همه ارزش‌های والای الهی و انسانی را متجلی گرداند؛ امام حسین (ع) زمینه را برای همه واماندگان و جاماندگان در همه اعصار فراهم کردند تا به مسیر سعادت بازگردند و سوار بر کشتی نجات شوند. 

رئیس قوه قضائیه، ایام محرم را فرصتی مناسب برای تبیین نقشه‌های شیاطین بخصوص مستکبران دانست و گفت: امروز دشمنان بشریت بیش از پیش از قیام عاشورا هراس دارند چرا که به یقین رسیده‌اند که نهضت امام خمینی (ره) مُنبعث از نهضت امام حسین (ع) است؛ جریان سلطه و در رأس آن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌دانند که جریان مقاومت که در برابر ظلم‌ها و جنایت‌های آن‌ها قدعلم کرده و آن‌ها را به اضمحلال می‌کشاند، نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) است؛ بنابراین بدیهی است است که دشمنان همه توان خود را مصروف دارند تا به زعم باطل خود مردم را از عاشورا و درس‌های این مکتب متعالی جدا کنند، اما برخلاف خواست و تلاش دشمنان، حسب گزارش‌های واصله امسال بیش از سنوات گذشته، مردم نسبت به اقامه عزای سیدالشهداء اهتمام دارند و بیرق‌های عزای برافراشته در خانه‌ها و خیابان‌ها و بازار‌ها و سایر مجامع گواه این امر است؛ حتی علی‌رغم مشکلات اقتصادی، اهتمام مردم آن است که سفره امام حسین (ره) رنگین‌تر باشد؛ البته مشاهده می‌کنید که یزیدیان زمان در خارج و بعضاً در داخل و از طریق فضای مجازی، در اوج خباثت و رذالت چه صحبت‌هایی می‌کنند، اما نور حسین (ع) نور خداست و همیشه جاودان و تابنده است و از درخشش آن کاسته نخواهد شد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) یعنی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بیان داشت: در ایام محرم فرصت مغتنمی فراهم آمده تا هر چه بیشتر ابعاد فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را تبیین کنیم؛ این ایام فرصت خوبی است تا بر حمایت‌های قانونی خود از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر بیفزاییم؛ در زمینه این فریضه مهم، در کشور قانون داریم لذا همگان باید بر اجرای این قانون اهتمام داشته باشیم و پشتیبانی‌های لازم را در جنبه‌های مختلف از جمله «آموزش دادن»، «باز کردن سطوح مختلف امر به معروف» و ... از ستاد مزبور به عمل آوریم. 

رئیس عدلیه در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت چهار کادر پلیس راهور که دیروز در حمله تروریستی محور خاش – تفتان استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نایل شدند، گفت: نیرو‌های امنیتی، انتظامی، نظامی و قضایی در تعقیب عاملان شهادت این چهار شهید اهتمام جدی داشته باشند و به طور کلی هر اقدامی که لازم است را انجام دهند تا از میزان این ناامنی‌ها و اقدامات خبیثانه و تروریستی کاسته شود؛ مسئولان قضایی نیز این قبیل پرونده‌ها را ضمن لحاظ دقیق موازین قانونی، در نهایت سرعت رسیدگی کنند و عناصر دخیل در این نوع جنایت‌ها را که برای مردم ناامنی روانی و فیزیکی ایجاد می‌کنند مطابق با قانون هر چه سریع‌تر مجازات کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد. 


حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه با اشاره به تکرار اهانت به قرآن کریم در برخی کشور‌های اروپایی، اظهار داشت: حقیقتاً انسان از نابخردی و بی‌عقلی مسئولان این کشور‌ها تعجب می‌کند؛ آن‌ها به اسم آزادی، از یک فرد پلید و بد ذات حمایت می‌کنند و بلکه او را هدایت می‌کنند تا او که تحت امر سرویس‌های صهیونیستی است به مقدس‌ترین مقدسات مسلمانان و موحدان و همه آزاداندیشان واقعی عالم، جسارت و اهانت کند!

قاضی‌القضات در همین راستا بیان داشت: اگر مسئولان کشور سوئد با جنایتکاری که به قرآن کریم اهانت کرده برخورد جدی نکنند و او را به مجازات نرسانند و یا او را برای مجازات تحویل دیگران ندهند و عذرخواهی واقعی نکنند (نه عذرخواهی خفیف) و تضمین ندهند که این قبیل اهانت‌ها تکرار نمی‌شود، مطمئن باشند که در دنیا و آخرت مجازات شدید می‌شوند و این مقوله‌ای نیست که مسلمانان و موحدان آن را فراموش کنند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال ناظر بر «مهار تورم و رشد تولید» گفت: مقام معظم رهبری این شخصیت الهی و فرزانه بر پایه نظریات کارشناسی و بصورت حکیمانه، شعار سال را انتخاب کرده‌اند؛ ممکن است قضایایی پشت سر هم تکرار شوند، اما به هیچ وجه نباید از عملیاتی‌سازی مجدانه شعار سال ناظر بر «مهار تورم و رشد تولید» غفلت بورزیم؛ ما در قوه قضائیه چنانچه در مباحثی ناظر بر شعار سال، مسئولیت ذاتی داریم، باید مجدانه به آن مسئولیت عمل کنیم و در سایر جنبه‌ها نیز به دولت برای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» کمک کنیم.

رئیس دستگاه قضا گفت: چهار ماه از سال گذشت لذا دولت و مجلس باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال برای مردم و دستگاه‌ها توضیح دهند؛ باید اقدامات ما در جهت «مهار تورم و رشد تولید» در سال ۱۴۰۲ با سال قبل، تفاوت داشته باشد؛ قوه قضائیه نیز باید در راستای وظایف خود در این جهت گام بردارد؛ از جمله باید از فعالیت‌های سالم اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ها حمایت کنیم و امنیت سرمایه را فراهم آوریم و موانع کسب و کار را آن مقدار که به ما مربوط می‌شود، رفع سازیم. 

رئیس عدلیه یکی از موانع و مشکلات در میدان حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ها را مسئله ممنوع‌الخروجی افراد دانست و گفت: چندین دستگاه از جمله بانک‌ها، سازمان امور مالیاتی، سازمان ثبت، تعزیرات و دادگستری بر مبنای اختیاراتی که دارند افراد را مستقیماً ممنوع‌الخروج می‌کنند، اما مسئله اینجاست که پس از رفع علت و دلیل ممنوع‌الخروجی افراد، بعضاً نسبت به لغو ممنوع‌الخروجی آن‌ها اهتمام لازم صورت نمی‌گیرد و در این اثناء فرد باید دوندگی کند و احیاناً اقداماتی خارج از ضابطه انجام دهد تا ممنوع‌الخروجی‌اش لغو شود؛ یا در مواردی دیگر، فرد که ممنوع‌الخروج می‌شود، به او اعلام نمی‌شود و همین امر ممکن است به لحاظ حیثیتی و اعتباری یا در برنامه‌های کاری و تعهدات و قرارداد‌های فرد اخلال ایجاد کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه اظهار داشت: چند بار رئیس‌جمهور محترم به زیرمجموعه‌اش متذکر شده که چنانچه در برخی مسائل ابهاماتی وجود دارد، نسبت به تبیین مسائل و رفع ابهامات اقدامات مقتضی را به عمل آورند؛ ما نیز در قوه قضائیه چنانچه در مسائلی ابهاماتی وجود دارد باید در چارچوب اختیارات قانونی، مسائل را تبیین کنیم و توضیح دهیم.

قاضی‌القضات با اشاره به موضوع بورس گفت: یکی از مسائلی که امروز در باب آن فضاسازی می‌شود و برای مردم نگرانی ایجاد می‌کند، مسئله بورس است؛ لذا دولت این مسئله را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند؛ زمانی مطرح شد که ۵۰ میلیون کد بورسی در کشور وجود دارد؛ این امر بیانگر آن است که جمعیت کثیری در داخل درگیر مقوله بورس هستند؛ در حال حاضر حرف و حدیث‌هایی در خصوص این مقوله مطرح است؛ من الان هیچ قضاوتی نمی‌کنم، اما به هر ترتیب سازمان بازرسی، شورای عالی بورس و دولت، موضوعات این عرصه را برای مردم توضیح دهند و تبیین کنند تا دشمن نتواند از این مقوله سوء‌استفاده کند و خدایی‌ناکرده این موضوع به یک مشکل تبدیل شود چرا که تعداد افرادی که درگیر این موضوع هستند کثیر است و عده زیادی از مردم نیز با بورس آشنا نبودند، اما وارد آن شدند و بعضاً هم احساس می‌کنند متضرر شدند.

برچسب ها: قوه قضاییه ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
سود نخواستیم اصل پول را پس بدین
دزدی از جیب مردم برای خزانه خالی
حسن کلید استارتش را خوب زد
زمانی رنو استپ وی ۳۴ میلیون بود من ۳۵ میلیون گذاشتم بورس چون پارکینگ نداشتم گفتم پولم هدر نره تا بعد . حالا مول من شده ۶ میلیون استپ وی شده میلیاردی ... دمتون گرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
برای شما که رییس قوه قضاییه هستید توضیح نمیدند برای ما که هیچ؛ در کل به چه درد می خوره توضیح این مسولین کم کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
شما هم در مورد اختلاس صنایع فولاد مبارکه و قضیه مدیریت جهادی مدیرکل ارشاد گیلان به مردم توضیح بدهید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
قیمت همه چی صد برابر شده بورس هرروز پایین می‌ره. دزدی گسترده و سازماندهی شده از این واضح تر ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
خوب مدیریت جهادی یعنی همین دیگه پس چه توقعی داری؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
بورس دزدی علنی از مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
صبح یکی نماینده های مجلس گفت که یکی از پتروشیمی ها هر ماه ۱۰۰ میلیارد ضرر مالی داره ؛ تو این مملکت کسی ننیومد بگه این دزدی یا کم کاری از کجاست
اصلا معلوم نیست چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
عطا دهقانی
۰۰:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
از جناب اژه ای ریاست محترم قوه ی قضائیه درخواست پیگیری خیانت سازمان بورس نسبت به سرمایه گذران بورس را داریم و دو سالی است که قرار بود این نقیصه و خبانت مرتفع گردد که تا حال اقدام موثری صورت نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
حاج آقا بهتره پیگیر اعتراضات کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
آقای اژه ای درباره طبری و دوستانشون بمردم توضیح بدید دارید مردم رو نسبت به قوه قضاییه بدبین میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ییلان
۰۰:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
یه مشت کلاهبردار بورس را مدیریت میکنندکی میخواهید به داد سهامداران خرد برسید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
رحمت بر پدرتون سری قبل کلاه گشاد گذاشتید سر بدبخت بیچاره .دیگه توضیح ندید بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
چطوری میشه بارئیس قوه قضائیه ارتباط برقرارکردهفت خان رستم راطی کردیاراحت میشه پیام فرستاد
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۲۱:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
احساس می کنند متضرر شدند.
واقعا شرم آور هست. نه داداش احساس اشتباهی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
آقای اژه ای سلام
به فرمایش مولا علی بر کار بازرست بازرس بگمار
بازرسی در استان چهارمحال و بختیاری را رصد کنید
بازرسی در استان چهارمحال و بختیاری را بازرسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
بازرسان قوه قضاییه به مسایل جزیی می پردازن نه مسایل کلی جامعه. کاش آقای اژه ای بازرسان خبره انتخاب کنه نه تعدادی امریه که توان نظارت ندارند
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۱:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
هههههههههههههههههههههه توضیح بدهید!!!!
یکبام و دو هوا، برخورد قوة قضائیه با چپاول عینی و مشهود قماربازان بازار بورس، توضیح می خواهد و هیچگونه اقدام عملی انجام نمی دهد! ولی در مقابل فردی عادی که یه چیزی عادی را سرقت کرده(اینجا در مقام دفاع از سرقت نیستیم ولی مقایسه در مورد برخود مسئولین)، آسمان و زمین را برایش سیاه می کنند تا دستگیر بشود!!! و اگر این مورد سرقت شده را اعاده یا خسارتش را پرداخت نکند در زندان فسیل می شود!!!
انا لله و انا الیه راجعون و لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم و نستغفرک ربنا و نتوب الیک من کل ذنب عظیم و العاقبة للمتقین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
سلام و خدا قوت خدمت حاج اقا اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه خودتون رو جای ما سهام داران مالباخته بازار سرمایه بزارید ما به دولت اعتماد کردیم ولی سرمایه ملت سوخت شد با این تورم مملکت رشد نمیکنه لطفا رسیدگی کنید چون اعتماد مردم داره از بین میره نسبت به دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
مگ اعتمادی مونده ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
هرچه بگندد نمکش می زنند
آقای اژه ای لطفا مجموعه تحت امر خودتان را کنترل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم میتونه حق مردم رو ازدولت دادخواهی کنه
Iran (Islamic Republic of)
یک مستمری بگیر
۲۰:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
اقای رئیس ،حمله کردند و بردند و خوردند شما تازه می فرمایید به مردم توضیح دهند ؟؟!! ساعت خواب حاج آقا !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
نزدیکه انتخابات میطلبه بفکر چند درصد طرفدارشون باشن
Iran (Islamic Republic of)
امیر شهرستانی
۲۰:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
مگر قراره در یک معامله همیشه سود کرد . کجای دنیا ضرر سهامدار را از خزانه دولت با چاپ پول قدرتمند و تحمیل تورم به همه اقشار جبران میکنند . پولتان را خارج کرده در بانک نگهدارید ضرر هم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۰:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
توضیح دهند یا توجیح دهند ؟! به نظرم همین جمله ی توضیح دهند، در چنین شرایطی و دخالت و سرکوب قیمتی بورس ، خودش یعنی دلیل تراشی کنن .
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر ی ازدنا
۲۰:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
پدرومادرت توبهشت ،،،اقای اژه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
توضیح چه دردی از ما دوا میکنه که َضرر کردیم؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
به خط آخر توجه کنید
( و بعضاً هم احساس می‌کنند متضرر شدند.)
خیلی ها ورشکست شدن و دارایی شون برباد رفت
شما میگید احساس میکنن ضرر کردن ، واقعا خنده داره
کلاهبرداری قرن بود به نظر من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
هر خبرنگاری که بخواهد اخبار دقیق و صحیح از اوضاع اقتصادی واجتماعی بدهد شدیدا مجازات میشود . بخاطر همین اکثر اخبار بورس گنگ و نامفهوم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
دولت مسئله بورس را برای مردم تبیین کند و توضیح دهد تا مردم بدانند در ادامه مسیر و برای آینده خود باید چه کار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
چی را توضیح بدند؟!! خودتون که الان تریبون دستتون بود توضیحات را میدادید وقتی داشتید از بالاترین مقام کشور تا برنامه های صدا وسیما مردم را تشویق به سرمایه گذاری به بورس میکردید نگفتید عده زیادی اشنا نیستن تشویق نکنیم ضمن اینکه این بورس اشنا ونااشنا نمیشناسه فقط رانته که باعث سود یه عده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
تا دشمنان در مرود مشکلات کشور موج سواری نکنند مسئولین حرفی نمیزنند انگار نه انگار
از 17 اردی بهشت دولت و حقوقی ها و سازمان تا تونستند به سهامدارها ظلم کردن ضرر زدن رئیس عدلیه کشور الان یه تذکر میدن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
خود بورس با چراغ سبز دولت سرمایه های مردم را بالا کشیده، حالا سران سه قوه چکار می خواهند بکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
جناب اژه ای عزیز، پرتفوی سهامداران تا اردیبهشت ماه ۵۰ درصد ضرر و زیان را نشان می داد و اکنون حدود ۸۰ درصد . کی باید پاسخگو باشه ؟!!!!
لااقل یک شماره تماس مستقیم به ارتباط بین سهامداران و عشقی بی کفایت و نالایق اختصاص می دادند تا در یک زمان خاصی از شبانه روز بتوانند با وي تماس بگیرند و علت سقوط بورس را از وي جویا می شدند و همینطور عشقی موظف و مکلف به توضیح علت سقوط بورس شوند . اینجور نباشه که فقط حقوق نجومی دریافت کند و احساس مسئولیت و وجدان کاری نداشته باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
به هیچ وجه ما نزدیک شاخص دوملیون سیصد فروختیم و بعد سه سال با همون سرمایه اولیه خارج شدیم بقیه مردم هم نمی توانند دیگر منتظر سود کم بورس در برابر تورم باشند الکی شلوغ نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
یعنی فکر کردی که دستگاه قضایی کشور نمیدونه توی بورس چه خبره و سازمان بورس و دولت چه بازی ای راه انداختن ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
بعد از گذشت حدود ۶۰ روز که بورس هر روز قرمز و منفی بوده و شاخص کل از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد اردیبهشت ماه به یک میلیون و ۸۸۰ هزار واحد سقوط کرده ، تازه جناب اژه ای از خواب بیدار شدند. دیگه خیلی دیر شده خیلی . باید همان روز اول که بورس حدود ۱۳۰ هزار واحد قرمز و منفی شده بود و آقای عشقی می گفت اینها اصلاح هستند و سهامداران اصلا" و ابدا" نگران نباشند ، باید دستگاه قضا ورود می کردند نه اکنون که خیلی خیلی دیر شده و اعتماد از بورس پر کشیده و تا بازگشت اعتماد به بورس حداقل ۱۰ سال زمان لازم هست و به دولت جناب رئیسی دیگه کفاف نمیده .
Iran (Islamic Republic of)
رهگذری آز دنا
۲۰:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
پدرومادرت ،،فک وفامیلت توبهشت،،با صحبتی که کردی ،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
گردن هم میندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
اگه نرخ خوراک پتروشیمی ها برنگرده دیگه مردم به مسئولان اعتماد نمی کنند چون دولت عملا با این تصمیم مصوبه مجلس را که شورای نگهبان تایید کرده نقض نموده است. از این به بعد مردم دیگه روی مصوبات مجلس حساب نخواهند کرد چون هر لحظه امکان داره دولت برعکس مصوبه عمل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
بورس محل عقده گشایی شرکت های دولتی نفتی و بانکی و هلدینگ ها شده و به هیچ وجه نزول بورس به دولت نیست .شرکت های دولتی تنبل که چیزی برای توسعه خود سرمایه گذاری نکرده اند و دنبال رانت و یارانه برای حیات خود هستند با تکنولوژی قدیم و محصولات بدون ارزش افزوده فقط دنبال انداختن مسئولیت گردن دولت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
گذشته ها گذشته،قطعا این خسارت سالهای گذشته رو هم قرار نیست به ملت برگردونید-لااقل الان جلوی ضرر و زیان ملت رو تو بورس بگیرید.اگه فسادی توی بورس هست ،اگه رانت تو بورس هست جلوش رو بگیرید-وقتی مردم سرمایه هاشون پودر شد دیگه پیگیری چه فایده ای داره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
سرمایه های مردم در بورس را نابود کردید نفرین بر شما بی لیاقت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
بورس صبر سود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
مثبت دادم ولی نه اینجوری که ما صبر کنیم یه عده هر روز نوسان بگیرند
باید نوسانگیری محدود شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
بورس رانت سود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
اقای اژه ای ما دادگستری اسفند 1400 ازمون دادیم همه کار کردیم ولی هنوز برا بکارگیری امروز فردا میکنن خیلیا تو این شرایط بلاتکلیفی داریم اذیت میشیم خبرنگاران خواهشا پیگیر این مسئله باشید
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۵:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
????بعد دزدی کی کنه...؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
دس خود دولت تو کاره ایران آخه چیش سرجاش ک بورس باشه دولت فقط میتونه مشکلات مردمو زیادتر کنه همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
فعلا همه رو آوردن به حرف درمانی ولی
زعمل کار برآید به سخنرانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
کاش اقآی آژه ای در بازرسی های کل استانها خانه تکانی کند. خیلی جا خوش ک دندو......
آخرین اخبار