فرشید طاهری گفت: باشگاه پرسپولیس پنجره اش بسته است و اجازه ثبت قرارداد ندارد.

فرشید طاهری سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه باشگاه پرسپولیس فرم بودجه خود را به این سازمان ارائه کرد، اظهار کرد: بله، باشگاه پرسپولیس  فرم سقف بودجه اش را به ما داده، اما هنوز پنجره نقل و انتقالاتی اش باز نشده است و نمی‌تواند قراردادهایش را ثبت کند.  

طاهری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس سقف بودجه را رعایت کرده است یا نه، گفت: ما بعد از اینکه همه باشگاه‌ها فرم سقف بودجه خود را اعلام کردند اطلاع رسانی می‌کنیم که بودجه شان چقدر است. ما همه فرم‌ها را بررسی می‌کنیم و اگر مشکلی از لحاظ اداری نداشته باشد به اطلاع عموم می‌رسانیم.  

او درباره اینکه تاکنون چند باشگاه سقف بودجه خود را اعلام کردند، گفت: اکثر باشگاه‌ها امروز  و فردا فرم سقف بودجه خود را به سازمان لیگ می‌فرستند.  

سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه پنجره نقل و انتقالاتی کدام باشگاه باز شده است، گفت: باشگاه صنعت نفت آبادان هم پنجره اش باز شده است. بودجه اش هم داده و اکنون می‌تواند قراردادش را ثبت کند.

طاهری درباره اینکه باشگاهی قراردادهایش را در سازمان لیگ ثبت کرد، گفت: بله، تیم‌های نساجی و گل گهر قراردادهایشان را در سامانه ثبت کردند و باید پرینتش را بیاورند. فعلا این ۲ تیم ثبت اولیه کردند و باید به اینجا بیایند تا قراردادشان ثبت شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۵:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
مثل اینکه نیامده می خواهی عطایت را به لقایت ببخشند.
آقای سرپرست تو را بخدا بلوف نزن ، مگر می شود به دردانه ها اجازه ثبت قرار داد نداد .
آخرین اخبار