ارائه خدمات به بیش از ۳۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز

رئیس مرکز آموزشی درمانی خلیلی شیراز گفت: در ۳ ماهه نخست امسال به ۳۶ هزار و ۱۰۵ بیمار در این مرکز، خدمات درمانی ارائه شده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی خلیلی شیراز اظهار کرد: بیمارستان خلیلی با بهره مندی از اساتید توانمند، به عنوان یک مرکز منحصر به فرد تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در حیطه‌های چشم، گوش، حلق و بینی در جنوب کشور، روزانه علاوه بر بیماران استان فارس، پذیرای مراجعانی از سایر استان‌های کشور است.

او با بیان اینکه پارسال، ۱۶۵ هزار نفر برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان خلیلی مراجعه کرده اند، افزود: این آمار در بازه زمانی ۳ ماه نخست امسال نیز ۳۶ هزار و ۱۰۵ نفر بوده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی خلیلی با اشاره به انجام ۱۳ هزار و ۳۸۹ عمل جراحی در این مرکز درمانی ادامه داد: همچنین ۳ هزار و ۲۴۲ عمل جراحی در ۳ ماه نخست امسال در بیمارستان خلیلی انجام شد.

مرکز آموزشی درمانی خلیلی با وجود اساتید شناخته شده در سطح کشور و دنیا و با دارا بودن بخش‌های اتفاقات، چشم، کاشت حلزون شنوایی، گوش، حلق و بینی، شنوایی سنجی، رادیولوژی، داروخانه، نوار قلب، گفتار درمانی و آزمایشگاه، به صورت شبانه روزی در حال ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران است.
مرکز آموزشی درمانی خلیلی به همت شادروان میرزا محمدخلیل خلیلی شیرازی از خیرین حوزه سلامت استان، از سال ۱۳۴۵ با ظرفیت ۲۵ تخت بستری، کار خدمت رسانی خود را آغاز کرد.

به تدریج طی سال‌های گذشته، اقداماتی در خصوص بازسازی و توسعه این مرکز انجام شده است؛ بیمارستان خلیلی در حال حاضر با ۸۶ تخت فعال و زیربنای حدود ۸ هزار و ۵۳۴ متر مربع، با بهره مندی از دانش و تجارب اساتید دانشگاه، به عنوان یک مرکز منحصر به فرد تخصصی و فوق تخصصی چشم و گوش، حلق و بینی در جنوب کشور آماده خدمت رسانی به مراجعان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار