۹ و نیم کیلوگرم ماده مخدر شیشه در بجستان کشف شد

فرمانده انتظامی بجستان گفت: ۹ و نیم کیلوگرم ماده مخدر صنعتی از نوع شیشه با تلاش ماموران انتظامی از یک خودروی عبوری در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ احمدرضا شهنواز روز سه شنبه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بجستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مظنون شدند.

وی تصریح کرد: متهمان اقدام به جاسازی موادمخدر شیشه به طرز ماهرانه‌ای در خودرو کرده بودند.
فرمانده انتظامی بجستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شهنواز بیان کرد: پلیس قاطعانه و در چهارچوب قانون با قاچاقچیان موادمخدر برخورد می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

کشف کلاهبرداری اینترنتی در گناباد

همچنین در گزارش دیگری فرمانده انتظامی گناباد از کشف کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش گوشی تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رجبی افزود: بدنبال اعلام گزارش یک فقره کلاهبرداری اینترنتی مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی تصریح کرد: فردی در صفحه اینستاگرام از یک سایت فروش گوشی تلفن همراه اقدام به خرید سه دستگاه گوشی تلفن همراه کرده و مبلغ ۳۳۰ میلیون ریال به حساب متهم واریز نمود.
فرمانده انتظامی گناباد اظهار داشت: با عنایت به حساسیت موضوع و دستور مراجع قضایی حساب‌های متهم مسدود و وجوه واریزی به حساب شاکی برگشت داده شد.
وی گفت: صفحات اینستاگرام محل مناسبی برای خرید کالا نیست و در صفحات و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی هیچ ضمانتی برای اصالت فروشگاه و کالا‌ها وجود ندارد، لذا از فروشگاه‌های معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیکی خرید‌های خود را انجام دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.