مشهدی‌ها بیش از ۶ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده‌اند

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: مشهدی‌ها ۶.۵ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کرده‌اند.

رضا سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌رضوی گفت: پارسال در مجموع ۴۸‌میلیارد‌و‌۴۶۱‌میلیون تومان توسط کمیته امداد استان جمع‌آوری شد که از این میزان، ۴۳‌میلیارد‌و‌۱۴۵‌میلیون تومان آن از محل صندوق‌ها بوده و فقط ۵‌میلیارد‌و‌۳۱۵‌میلیون تومان آن از طریق مسیر‌های مجازی پرداخت شده است.

او افزود: همچنین از مجموع کل صدقات دریافتی پارسال استان، ۲۰‌میلیارد‌و‌۷۹۳‌میلیون تومان آن مربوط به شهر مشهد بوده که حدود ۸۲‌درصد این کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های کمیته‌امداد و بقیه آن از مسیر‌های مجازی جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌رضوی درباره میزان این کمک‌ها در سه ماه نخست امسال ادامه داد: ۱۴‌میلیارد‌و‌۸۶۳‌میلیون تومان صدقه در این مدت توسط کمیته امداد در استان جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۲ درصد افزایش داشته است. از این میزان نیز ۱۳‌میلیارد‌و‌۱۰۰‌میلیون تومان از طریق صندوق‌ها جمع‌آوری و یک‌میلیارد‌و‌۷۶۳‌میلیون تومان آن از مسیر‌های مجازی پرداخت شده است.

سلم آبادی بیان کرد: میزان کل صدقات جمع‌آوری‌شده در سه ماه نخست امسال در استان، ۶‌میلیارد‌و‌۵۹۷‌میلیون تومان آن مربوط به شهر مشهد بوده است که میزان آن نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۹‌درصد افزایش داشته است.

برچسب ها: کمیته امداد ، صدقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار