فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری" الهیه" مشهد ۲۵ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی رمزگشایی شد.

سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری الهیه هنگام گشت‌زنی در محدوده بلوار اقدسیه به زن و مردی جوان که سراسیمه از یک مجتمع مسکونی خارج شدند مظنون شدند.

او افزود: ماموران انتظامی با توجه به تناقض‌گویی افراد مظنون، در بازرسی به عمل آمده از کیسه همراه مرد جوان، ۲ عدد موتورکولر به همراه تعدادی ابزار آلات سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان ۲۸ و ۲۴ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۵ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی محدوده بلوار اقدسیه، الهیه، امیریه و سجادیه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کردند.

نگهبان بیان کرد: در ادامه این عملیات مالخر موردنظر نیز توسط پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی زیادی لوازم مسروقه شامل؛ ۱۰ دستگاه دوچرخه، ۸ دستگاه موتور کولر آبی، ۲ دستگاه ضبط و پخش، ۴ دستگاه باند، ۴ عدد کپسول آتش نشانی، یک دستگاه مینی فرز و یک دستگاه مینی دلر سرقتی کشف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست؛ در پیشگیری از سرقت به تردد افراد غریبه در مجتمع‌های مسکونی حساس باشید و اگر مشکوک شدید سعی کنید از همسایگان خود درباره هویتشان سئوال کنید. در مجتمع‌های مسکونی در تمام ساعات شبانه روز به ویژه ساعات پایانی شب، در‌های ورودی و پارکینگ را ببندید، هنگام خروج از خانه از قفل و بسته بودن درب‌های ورودی، تراس، پشت بام و پنجره‌ها مطمئن شوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.