سردار حبیبی:

تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم ایستاده ایم

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ما برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم ایستاده ایم.

سردار رهام بخش حبیبی در مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید مهدی اله پور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از کارکنان مجموعه انتظامی کشور، اظهار کرد: مأموران پلیس از درون شهر و روستا‌ها تا نقطه صفر مرزی و در مناطق عملیاتی کشور برای حفظ نظم و امنیت و دفاع از امنیت کشور، شبانه روزی در حال مجاهدت هستند.

او ادامه داد: شهید بزرگوار اله پور از مأموران پلیس راه بود که برای ادامه خدمت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده و توسط تروریست‌ها و افراد کوردل ترور و به فیض عظیم شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ما برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم ایستاده ایم و در این راه شهدای بزرگواری را تقدیم کرده ایم.

سردار حبیبی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

اقدامات دشمنان نشانه ضعف آن‌ها است 

امام جمعه شهرستان کوار گفت: اقدامات مذبوحانه و بزدلانه دشمنان و تروریست‌ها در به شهادت رساندن کارکنان انتظامی، نشانه ضعف آن‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرحمان موسوی نیز در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سرگرد شهید مهدی اله پور اظهار کرد: مأموران انتظامی امروز به انحای مختلف برای عزت اسلام و مسلمین و با تمام وجود و عاشقانه از کیان این مملکت دفاع می‌کنند.

او افزود: مرزبانان ما مظلومانه، اما مقتدرانه در جهت دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می‌کنند و تا پای جان در مقابل دشمنان می‌ایستند.

امام جمعه شهرستان کوار گفت: دشمنان یک روز پرچم امام حسین (ع) را آتش می‌زنند و یک روز جوانان غیوری مانند مهدی اله پور را تیرباران می‌کنند که این اقدامات مذبوحانه و بزدلانه نشانه ضعف آن‌ها و اقتدار نیرو‌های انتظامی است.

صبح امروز پیکر پاک و مطهر سرگرد شهید مهدی اله پور با حضور فرماندهان انتظامی، مسئولان و مردم شهید پرور در شهرستان کوار تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار