تشییع پیکر شهید گمنام در شادگان

آیین تشییع و وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مردم و مسئولان در شادگان برگزار شد.

آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با اجرای زیارت عاشورا آغاز و با احترام نظامی روی دستان عشایر و مردم شهیدپرور و متدین شادگان با بیرق‌های رنگین برافراشته همراه با آیین سنج و دمام و مداحی برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید از چهار راه لاله با حضور پرشور مردم آغاز و سپس پیکر مطهر این شهید تا مسجد امیرالمومنین (ع) شادگان تشییع شد.

فرماندار شادگان گفت: شهدا با توکل، اخلاص و مجاهدت همراه با خودگذشتگی معادله دفاع مقدس را به نفع ایران تغییر دادند و عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

جمال صالح‌زاده می گوید: شهدا از مسئولان و مردم می‌خواهند که مطیع ولایت باشند و مسئولان نیز با اخلاص خادم مردم بوده و در جهت رفع مشکلات مردم لحظه‌ای درنگ نکنند.

به گفته او در تاریخ هر کشوری روز‌های درخشان و سرنوشت سازی وجود دارد که مردم آن سرزمین به آن روز‌ها افتخار می‌کنند و بی‌گمان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نیز دوران هشت سال دفاع مقدس که همراه با ایثار، شهامت، شجاعت و شهادت مردان غیور و شهیدان سرافراز می‌باشد، از روز‌های ماندگار، حماسه آفرین و افتخار آمیز است.

فرماندار شادگان گفت: فرهنگ شهادت باید در نسل جوان تبیین و ترویج شود، امنیت امروز ایران اسلامی مدیون حماسه‌های ماندگار و تاریخی فرزندان انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.