مدیرکل دفتر توسعه و تجهیز گمرک ایران گفت : ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای گمرکات مرزی خسروی، پرویزخان، شلمچه، چذابه و مهران که در امر تردد زوار به عتبات عالیات در ایام اربعین فعال هستند، اختصاص یافته است.

طاهر یوسفی مدیرکل دفتر توسعه و تجهیز گمرک ایران در سفر به شهرستان قصرشیرین و در حاشیه بازدید از گمرکات و مرز‌های پرویزخان و خسروی، گفت : پیرو تاکید رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در پیگیری پروژه‌های عمرانی و تجهیز گمرکات مرزی امروز بازدید میدانی از مرز‌های پرویزخان و خسروی داشتیم تا با کار کارشناسی در بازدیدی از این مرز‌ها مسائل، مشکلات و کمبود‌های آن‌ها بررسی شود.

وی اظهار کرد: پیش از این در مرز‌های شلمچه و چذابه حضور یافتیم و امروز هم بازدید از گمرکات مرزی پرویزخان و خسروی شهرستان قصرشیرین صورت گرفت که در این بازدید چگونگی روند احداث طرح‌های عمرانی مرز پرویزخان، تجهیز مهمانسرا و تعمیر منازل سازمانی اداره کل گمرک پرویزخان پیگری شد.

مدیرکل دفتر توسعه و تجهیز گمرک ایران گفت: امروز از مرز خسروی که یکی از مرز‌های تردد زوار در ایام اربعین است نیز از نزدیک بازدید و بررسی میدانی در رابطه با رفع مشکلات و مسایل آن صورت گرفت.

یوسفی از طرح‌های احداث ساختمان درب خروج صادرات، ساختمان گارد انتظامات، کانکس‌های محل استقرار کارکنان و منازل سازمانی گمرک پرویزخان بازدید کرد.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: پرویزخان خان مهمترین مرز راهبردی کشور در حوزه مبادلات تجاری با کشور عراق است و هم اکنون روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون صادراتی و ترانزیت سوخت در این مرز تخلیه و بارگیری می‌شود.

قاسم مطلبی افزود: نیرو‌های خدوم گمرک در کنار دیگر فعالان دستگاه‌های مرتبط با امر صادرات و فعالیت‌های تجاری در روز‌های ایام اربعین طبق روال پارسال حضوری فعالانه در مرز دارند .

برچسب ها: گمرک ایران ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.