لزوم پوشش مناسب برنامه‌های سوگواری محرم در سیستان و بلوچستان

رییس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان گفت: سازمان بسیج رسانه تلاش خود را برای پوشش مناسبات محرَّم در رسانۀ های استان انجام داده است

 روابط عمومی بسیج رسانه سیستان و بلوچستان، پوریا یاسینی گفت:  تمامی رسانه‌ها برنامه‌های سوگواری محرم در سیستان و بلوچستان را به خوبی پوشش دهند.

رسانۀ اجتماعی، نقش بسزایی در پوشش محرَّم دارد، با توجه به اینکه جامعۀ امروزی بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کند، بسیار مهم است که پوشش مناسبات دینی و فرهنگ ایران اسلامی در این فضا صورت گیرد. رسانه محل مناسبی برای ترویج و آگاه‌سازی دربارۀ محرَّم است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان افزود: باید آگاهی عمومی درباره ارزش‌های محرم و حفظ  آنها در جامعه افزایش یابد.

یاسینی با اشاره به  اینکه استفاده نادرست از رسانه‌ها در دوران محرم منافات با اصول دینی است  اظهار کرد: باید با استفاده از رسانه‌ای مناسب و قابل فهم، پیام‌دهی صحیح و قابل درک به جامعۀ هدف صورت گیرد. همچنین، باید نشست‌‎های آموزشی و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مناسب در این زمینه برگزار شود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه سازمان بسیج رسانه تلاش خود را برای پوشش مناسبات محرَّم در رسانۀ های استان انجام داده است بیان کرد: این سازمان با هدف ارائه خبرهای دقیق و صحیح درباره مناسبات محرم و نقش آن در فرهنگ و جامعه، تلاش می‌کند تا با استفاده از رسانه‌ها ای مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، به جامعه پوشش مناسبات محرم را ارائه کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، سازمان بسیج رسانه تلاش می‌کند تا با برگزاری کنفرانس‌ها، نشست‌ها و همایش‌های مختلف درباره مناسبات محرم، آگاهی عمومی را در این زمینه افزایش داده و به ترویج فرهنگ مناسبات محرم کمک کند.

برچسب ها: بسیج رسانه ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار