امام جمعه بندرعباس گفت: مکتب عاشورا همیشه زنده و الهام بخش و احیا گر تمام جهانیان است.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: باید از مکتب امام حسین (ع) الگو گرفت، زیرا در این مکتب از تمام اقشار جامعه حضور دارند.

او در بخشی از سخنان خود به حضور بانوان و جوانان در مکتب عاشورایی اشاره کرد و گفت: بعد از واقعه عاشورا زنان، حکومت فاسد بنی امیه را در همه محافل اجتماعی رسوا کردند.

امام جمعه بندرعباس گفت: عشق به امام حسین (ع) گرما و سرما نمی‌شناسد و امروز شاهد حضور گسترده مردم در عزاداری روز عاشورا در همه استان بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره با سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه یک نهاد مردمی و حلقه اتصال مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

او گفت: برپایی نماز جمعه موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: با برپایی نماز جمعه در روز عاشورا جلوه‌های ظهور و اتحاد را می‌توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به تحرکات اخیر آمریکا در منطقه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این نشانه استیصال و تنهایی امریکا در منطقه است و به جای امنیت در خلیج فارس ناامنی بیشتری را ایجاد کردند.

او گفت: آمریکایی‌ها بدانند که امنیت خلیج فارس به وسیله کشور‌های منطقه بدست می‌آید و دوران بزن در رو تمام شده است.

امام جمعه بندرعباس گفت: در صورت مصادره نفتکش‌های ما، نیرو‌های دریایی سپاه و ارتش با حضور تمام وقت در آب‌های خلیج فارس، نفتکش‌های آمریکایی‌ها را مصادره خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان برای سامان دادن به صف‌های طولانی پمپ بنزین‌های بندرعباس تشکر کرد و گفت: امیدواریم که دل نگرانی مردم استان درباره قاچاق سوخت هر چه سریعتر برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.