کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: افزایش پوشش ابرها و در برخی مناطق وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر پدیده غالب جوی استان است.

 کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: افزایش پوشش ابرها و در برخی مناطق وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر پدیده غالب جوی استان است و بارشهای رگباری و رعد و برق با شدت بیشتر در شهرستان ماهنشان پیش بینی می‌شود.

حسین سلطانی افزود: بارشهای پیش بینی شده در استان می تواند با تگرگ همراه شود و با توجه به ماهیت رگباری بارش ها، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: بارشها به صورت پراکنده فردا نیز در برخی مناطق استان ادامه خواهد داشت و پس از آن تا پایان هفته جاری بارندگی در استان نخواهیم داشت.

سلطانی با بیان اینکه کماکان هوای گرمی در استان حاکم است، اظهار داشت: این دما که تا ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید تا پایان هفته در استان مستقر خواهد بود.

وی دمای فعلی هوای زنجان را ۲۵ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش یافته است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۹ و ۳۶ درجه، ابهر ۲۲ و ۳۶ درجه، خرمدره ۲۲ و ۳۶ درجه، آببر ۲۵ و ۳۹ درجه، سلطانیه ۱۸ و ۳۶ درجه، قیدار ۲۲ و ۳۴ درجه و ماهنشان ۲۴ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.