رییس کل دادگستری استان کرمان‌ گفت: نگاه جدید شورای سیاست برگزاری ائمه جمعه برای استفاده از نیرو‌های جوان و توانمند در برقراری ارتباط با نسل جوان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: در دوره مدیریت جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، تحولات ملموسی شکل گرفته و مردم نیز این تحولات را حس می‌کنند.

وی ضمن بیان این مطلب که باید از مدیریت سنتی فاصله بگیریم و مهمترین گام در این بخش، توجه به لزوم جوان گرایی است، گفت: اقتضائات امروز جامعه تغییر یافته و ائمه جمعه و سنگر نمازجمعه باید خود را با این اقتضائات وفق دهند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که رویکرد جدید شورای سیاست گذاری در کشور و استان کرمان اقدام خوبی است، عنوان کرد: تحولات صورت گرفته در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده و قطعا اثرات آن در آینده به خوبی مشخص خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان نیز با اشاره به این مطلب که در حال حاضر نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: در استان کرمان ۶ قرارگاه مربوط به شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تشکیل شده است که جلسات این قرارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار و برنامه‌های مد نظر تبیین می‌گردد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی تصریح کرد: در حال حاضر ائمه جمعه در زمان انتصاب خود مسائل منطقه را بررسی و برنامه‌های خود را مطرح می‌کنند و سپس این برنامه‌ها در سامانه اطلاعیه فرهنگی ثبت و براساس برنامه زمانبندی اجرایی می‌شود.

وی به تدوین خاطرات برخی پیشکسوتان امامت جمعه در کرمان اشاره و بیان کرد: نگاه جدید شورای سیاست گزاری ائمه جمعه بر استفاده از نیرو‌های جوان، به روز و توانمند در برقراری ارتباط با نسل جوان است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان بیان کرد: دفتر رسیدگی‌به امور مساجد در دست پیگیری است و به زودی راه اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار