مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از ۸۹ هزار و ۴۲۵ پیشنهاد با هدف شکوفایی اقتصاد، نظام مشارکت تاکنون در این شرکت ثبت شد.

غلامرضا کمالی روز شنبه در نشست با نمایندگان مدیریت‌ها در نظام پیشنهادات شرکت نفت گچساران افزود: فرآیند نظام پیشنهادگیری از سال ۱۳۸۰ تاکنون بصورت انفرادی و گروهی در این شرکت آغاز شد.
 
وی بیان کرد: یکی از موفق‌ترین نظام‌هایی که در چند دهه اخیر در واحد‌های تولیدی و خدماتی کشور‌های صنعتی به اجرا درآمده و نتایج درخشانی در پی داشته، مشارکت کارکنان از طریق ارائه پیشنهادهاست.
 
وی گفت: این طرح علاوه برفواید اقتصادی و تقویت همکاری موجب کاهش برخورد‌ها و تعارض ها، و محیط کاری سالم و مناسبی را بوجود خواهد آورد.
 
کمالی افزود: در راستای ارتقای فرهنگ نظام مشارکت و پیشنهاد دهی سه هزار نفر ساعت جلسات توجیهی، آموزشی و کارگاهی در قالب بازدید‌های سیستمی در این شهرستان برگزار شد.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت از پارسال تاکنون به دبیرخانه نظام مشارکت شرکت نفت گچساران ارسال شد.
 
کمالی ادامه داد: از این تعداد پیشنهاد ۳۱۵ مورد تصویب و تعداد ۱۱۱ مورد نیز اجرایی شد که صرفه جویی اقتصادی میلیاردی را به همراه داشته است.

منطقه نفت خیز گچساران در سال ۱۳۰۲ هجری شمسی مورد مطالعه قرار گرفت و در سال ۱۳۱۸ تولید نفت از مخزن گچساران از با چاه شماره ۱۳ آغاز شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.