۷۷ دستگاه اجرایی استان سمنان به دیزل ژنراتور برق مجهز شدند

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: ۷۷ دستگاه اجرایی استان به منظور تامین انرژی جایگزین برق به دستگاه‌های دیزل ژنراتور مجهز شدند.

مصطفی کرمی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: یکی از برنامه‌هایی که دستگاه‌های اجرایی باید به عنوان اولویت و محور در دستور کار قرار دهند، استقرار مولد برق اضطراری است.

وی با اشاره به ارزیابی آماده‌به‌کاربودن مولدهای برق اضطراری دستگاه‌های اجرایی به منظور بهره‌مندی در شرایط لازم به منظور عبور موفق از دوره اوج بار صرف تابستانه، افزود: یکی از زیرشاخص‌های پدافند غیرعامل، ایجاد این مولدها است و با توجه به شرایط خاص کشور و ناترازی بین تولید و مصرف، این مساله یک ضرورت برای دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: اگر بنا به هر دلیلی جریان برق دستگاه‌های اجرایی با خللی مواجه شود، باید مولد اضطراری جایگزین برق سراسری شود، تا استمرار خدمت‌رسانی در هر شرایط دچار وقفه نشود.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به اینکه اکثر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی این اصل را مورد توجه قرار دادند، گفت: بیش از ۷۷ دستگاه‌های اجرایی تاکنون مجهز به ۱۹۶ دستگاه دیزل شدند تا در مواقع ضروری بتوانند خدمت‌رسانی داشته باشند و کاهش بار ۳۰ درصدی که در قوانین سال ۱۴۰۲ برای دستگاه‌های اجرایی تکلیف شده است نیز عملیاتی شود.

کرمی بیان کرد: بنا بر ابلاغ معاون اول رییس جمهور دستگاه های اجرایی باید در پایان ساعت اداری نیز نسبت به کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.