معاون اقتصادی استاندار سمنان تاکید کرد؛

صنعت، گردشگری، دامداری و کشاورزی مزیت‌های اقتصادی استان سمنان

صادقی گفت: برای رسیدن به توسعه متوازن باید در چهار حوزه شامل صنعت، گردشگری، دامداری، کشاورزی و …برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

محمد رضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان درباره وضعیت موجود استان در حوزه سرمایه گذاری بیان کرد: در حوزه تسهیلگری و ارائه خدمات به سرمایه گذاران سمنان جز سه استان برتر کشور است.

وی افزود: برای رسیدن توسعه متوازن باید در چهار حوزه توسعه‌ای استان شامل صنعت، گردشگری، دامداری، کشاورزی و …برنامه ریزی مناسبی صورت می‌گیرد.

معاون اقتصادی استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه با کارآمدی کردن زمینه‌ها برای سرمایه گذاران، امید برای فعالیت بیشتر و در نتیجه اقتصاد پویاتر برای استان ایجاد می‌گردد، بیان کرد: سمنان استان برخورداری محسوب شده و با توجه به قابلیت‌های موجود لازم است از ظرفیت‌های استان به صورت درست استفاده گردد.

وی با بیان اینکه احیای واحد‌های راکد و تعطیل استان به ویژه واحد‌های راکد دامی در دستور کار ما قرار دارد، افزود: مبنای کار، رونق تولید، تنظیم بازار و …سرمایه گذاری است که باید طراحی درستی در این حوزه صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.