استاندار بوشهر گفت: راه اندازی نیروگاه‌ها و پنل‌های خورشیدی، گام موثری در تولید برق استان است که تولیدات چنین طرح‌هایی از سوی وزارت نیرو خرید تضمینی می‌شود.

احمد محمدی زاده روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پژوهش استان با تاکید بر لزوم حمایت از فناوری‌های نوین و دانش بنیان اظهار کرد: متقاضیان اجرای طرح‌های نیروگاه خورشیدی در شهرستان‌های مختلف استان از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از سوی وزارت نیرو حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

وی خواستار مشارکت سرمایه گذاران در اجرای طرح های نیروگاهی برای استفاده از ظرفیت موجود در این بخش شد و افزود: راه اندازی نیروگاه‌ها و پنل‌های خورشیدی افزون بر کمک به تولید پایدار باعث ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

استاندار بوشهر یادآورشد: استفاده بهینه از علم و فناوری به ویژه در حوزه اشتغالزایی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

محمدی زاده اضافه کرد: استان بوشهر دارای پتانسیل بسیار بالایی برای کار و فعالیت اقتصادی است و اگر از امکانات و ظرفیت های موجود، به نحو مطلوب استفاده کنیم، نتایج بسیار خوبی در بر خواهد داشت.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به طول بالای مرز دریایی این استان ، اجرای طرح‌های دریامحور با هدف توسعه متوازن و پایدار و اشتغالزایی از اساسی ترین برنامه‌های دولت سیزدهم در استان بوشهر به شمار می‌رود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.