معاون میراث‌فرهنگی گلستان گفت: این معاونت در نظر دارد نسبت به طراحی نشان‌واره (لوگو) موزه میراث روستایی استان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

مرتضی حسینقلی‌زاده گفت: معاونت میراث‌فرهنگی استان در نظر دارد با توجه به اهمیت موزه میراث روستایی گلستان و سطح و جایگاه این پروژه به‌عنوان دومین نمونه در ایران و خاورمیانه و نقش آن در توسعه پایدار استان، نسبت به طراحی نشان‌واره (لوگو) موزه میراث روستایی گلستان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان گفت: از همه اساتید، طراحان، هنرمندان، هنرجویان و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود طرح پیشنهادی خود را تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ با رعایت ویژگی‌ها و توضیحات و از طریق پل‌های ارتباطی ذکر شده در شرایط فراخوان، به این معاونت ارسال کنند و زمان اعلام نتایج این فراخوان پنجم شهریورماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

او بیان کرد: به بهترین طرح ارسالی و برگزیده توسط معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

حسینقلی‌زاده گفت: جلسه توجیهی و شرایط اختصاصی در محل موزه میراث روستایی گلستان در پارک جنگلی قرق شهرستان گرگان در روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و  حضور در این جلسه توجیهی برای علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان الزامی است.
 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۳۸۹۵۵۳۷۶۵ تماس حاصل کنند.

شرایط مسابقه: 
۱. هر فرد، مجاز به ارسال حداکثر سه اثر برای شرکت در فراخوان می‌باشد.  
۲. طرح باید با شرایط هویتی، میراث روستایی تطابق داشته باشد.  
۳. رعایت اصل سادگی، زیبایی و پویایی الزامی است.  
۴. طرح باید قابلیت استفاده در ابعاد کوچک، بزرگ و فرمت‌های چاپی و دیجیتالی رنگی و تک‌رنگ را داشته باشد.  
۵. عدم شباهت و یا اشاره مستقیم یا غیرمستقیم به لوگو‌های ثبت‌شده در سایر سازمان‌های داخلی و خارجی الزامی است و احراز کپی بودن اثر در هر مرحله، باعث حذف شدن تمامی آثار شرکت‌کننده می‌شود.  
۶. طرح ارسالی می‌تواند به‌صورت تصویری، نوشتاری و یا ترکیبی از هر دو باشد.  
۷. فایل اصلی و باکیفیت آثار با توضیحات به‌صورت یک فایل فشرده ارسال شود و اثر ارسالی با فرمت jpg یا Tiff باکیفیت یا فایل وکتوری با رزولوشن حداقل dpi ۳۰۰ باشد.  
۸. رعایت حقوق مادی و معنوی طرح برگزیده با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان می‌باشد و این اداره‌کل حق انتشار لوگوی برگزیده برای موزه میراث روستایی را دارد.  
۹. آخرین‌مهلت شرکت در مسابقه ۳۱ مردادماه می‌باشد.  
۱۰. پیوست نمودن مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی و شماره تماس) ضروری است.  
 

شیوه ارسال آثار: 
Email: golestan.rhm@gmail.com
ارسال از طریق واتساپ (WhatsApp) به شماره ۰۹۳۸۹۵۵۳۷۶۵
آدرس: استان گلستان، گرگان، خیابان امام خمینی (ره)، آفتاب پانزدهم، جنب امامزاده نور (ع)، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، معاونت میراث‌فرهنگی، واحد موزه میراث روستایی گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.