خط کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات خط کشی۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

 روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، امین سنچولی گفت: اجرا و نصب بیش از هشت کیلومتر حفاظ فلزی و بتنی و اجرا و تعمیر و نصب هزار و ۴۵۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی باهدف تأمین ایمنی عبور و مرور طی این مدت توسط این اداره انجام شده است.

وی در ادامه گفت: اجرای روشنایی نقطه‌ای ۴ تقاطع و تعمیر و نصب تعداد ۶۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار از جمله اقدامات اداره ایمنی و حریم راه‌ها در راستای ارتقای ایمنی محورها طی ۴ ماهه سال جاری بوده است.

سرپرست اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ساخت و تعمیر و نصب ۲۳۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی معادل ۵۰ عدد تابلو را از دیگر فعالیت‌های انجام شده این اداره در مدت مذکورعنوان کرد.

سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی (ع) و ورود زائرین از کشور پاکستان، ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا زائرین و کاربران جاده‌ای سفری ایمن را پیش رو داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار