مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس ایلام گفت: در راستای طرح شهید سید روح الله عجمیان، بهسازی مدارس مناطق کم برخوردار در استان انجام شد.

جلال حمره، مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان ایلام گفت: در راستای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان، بهسازی و شاداب سازی درمدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه‌های جهادی در استان ایلام انجام شد.

وی افزود: در راستای طرح مذکور تاکنون تعداد ۲ هزار نیمکت، صندلی و میز دانش آموزی در شهرستان‌های استان توسط گروه‌های جهادی تعمیر شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام ادامه داد: در این زمینه گروه‌های جهادی، رنگ آمیزی و تعمیرات مدارس شهرستان ایلام را نیز انجام دادند.

وی یادآور شد: این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و‌دانش و بهره وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش آموزان انجام می‌شود.

حمره تصریح کرد: در طرح شهید عجمیان حدود ۵۰۰ میلیون قطعات میز و صندلی خریداری شده و در اختیار گروه‌های جهادی قرار دادیم تا توسط این گروه میز و صندلی‌ها تعمیر و بازسازی شوند.

وی بیان کرد: هزینه زیبا سازی و خرید رنگ مدارس با کمک ۵۰۰میلیون تومانی وزارت آموزش و پرورش و زیباسازی و رنگ آمیزی مدارس هم توسط گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.