اردبیلی‌ها ۲ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

رئیس اداره امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل گفت: اهالی استان امسال بیش از دو میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علی نوری اظهار کرد: پرداخت صدقه در قالب کیوآرکد و کارت مجازی امکان پذیر است تا همشهریان بتوانند به راحتی صدقات خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

او مجموع صندوق صدقات استان را ۱۰۴ هزار صندوق اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۷ هزار و ۳۲۲ صندوق کوچک و خانگی و ۲۰۶۰ صندوق متوسط در بین خانوار‌های استان و صاحبان صنوف توزیع شده است.

رئیس اداره امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: ۳ هزارو ۸۲۳ صندوق صدقات در معابر سطح شهر داریم و یک هزار و ۲۲۰ اشتراک الکترونیکی را نیز در این حوزه پذیرفته‌ایم تا به صورت غیرحضوری پرداخت صدقات از طریق سیستم‌های هوشمند و آنلاین انجام شود.

حجت الاسلام نوری افزود: برای رونق بخشی به امر پرداخت صدقه به عنوان امر ارزشمند مستحبی، اقدامات خوب و تبلیغی مناسب در سطح شهر و از طریق رسانه‌ها انجام شده تا بتوانیم مردم استان را به پرداخت صدقه ترغیب و تشویق کنیم.

او بیان کرد: تلاش بر این است تا با همراهی آحاد مردم و در قالب پرداختی صدقات به صورت هوشمند و آنلاین و اغلب به صورت غیرحضوری، صندوق‌های صدقات را نیز سازماندهی کرده و زمینه جمع‌آوری صدقات را در کوتاه‌ترین فاصله زمانی فراهم کنیم.

رئیس اداره امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه پرداخت صدقات در بین استا‌ن‌های کشور وضعیت مناسب و مطلوبی را داریم و سالانه بیش از ۶ تا ۷ میلیارد تومان صدقات از سوی مردم استان اردبیل پرداخت می‌شود.

نوری گفت: در حوزه اشتراک پذیری الکترونیکی، امسال رویکرد جذب و جلب مشترکان جدید را با جدیت و قوت پیگیر هستیم تا در این حوزه بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

او افزود: اهالی استان اردبیل در چهار ماهه امسال بیش از دو میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که موظف به جمع‌آوری و هدایتگری در این حوزه را بر عهده داریم تا این مبالغ صرف کمک به محرومان و نیازمندان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.