فرماندار هرسین گفت : با توجه به حساسیت‌های موجود و با نظارت شبانه‌روزی، مواد غذایی تنها از سوی موکب‌های حسینی در بین زائران توزیع می‌شود.

ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان هرسین، وضعیت موکب‌ها، مصوبات جلسه گذشته و اقدامات انجام شده توسط ادارات در قالب خدمات اربعین را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار شهرستان هرسین بر ارائه خدمات متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برای زوار تاکید کرد و افزود: موضوع اربعین و پیاده روی آن صرفا یک زیارت ساده نیست، بلکه به عنوان یکی از مهمترین رویداد‌های تاریخ تشیع پیامی بزرگ از اتحاد و همبستگی برای دشمنان دارد.

ایتوندی تصریح کرد: تردد زوار در مسیر‌های بزرگراهی و توقف آنان برای استفاده از امکانات موکب‌ها گاه ترافیک‌های نسبتاً سنگینی را به دنبال دارد و در این راستا پیش بینی‌های خوبی در این شهرستان بعمل آمده است.

فرماندار هرسین افزود: از مهمترین نکاتی که قبل از ایجاد موکب‌ها مورد توجه قرار گرفت موضوع مهار و جلوگیری از وقوع ترافیک و تسهیل در تردد خودرو‌ها بود.

ایتوندی بیان داشت: بر اساس پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده و به منظور حفظ سلامتی زوار مواد غذایی فقط در داخل موکب در بین مردم توزیع می‌شود.

فرماندار هرسین خواستار تشدید گشت‌های نظارتی و تعزیراتی به منظور برخورد با اصناف متخلف شد.

از مهمترین مواردی که ایتوندی بر اجرای آن تاکید داشت: نظارت شبانه روزی بر مراکز توزیع مواد غذایی بویژه اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.