پیراهن اختصاصی برای بازیکن بیستم خمس

محمد نادری باوجود منع قانونی برای حضور در تراکتور، همچنان در تمرین حاضر است.

تمرینات تیم تراکتور در حالی برای دیدار با سپاهان برگزار می‌شود که این تیم ۱۹ بازیکن بزرگسال را در تمرین خود دارد. هفته گذشته پاکو خمس عذر حامد پاکدل را خواست تا با خروج او، جا برای محمد نادری باز شود، اما با اعلام تفسیر موردنظر فدراسیون فوتبال از مقررات، مشخص شد که تراکتور امکان جذب نادری را نخواهد داشت. این در حالی است که البته باتوجه به عدم فسخ قرارداد پاکدل، در واقع قرمز‌ها ۲۰ بزرگسال در لیست خود دارند.

در حالی که سرخپوشان تبریزی امیدوار بودند نادری بعد از ۸ شهریور به عنوان بازیکن آزاد راهی تراکتور شود، اما سازمان لیگ اعلام کرد حتی بعد از هشت شهریور نیز نادری تنها در صورتی می‌تواند به تراکتور ملحق شود که لیست ۵+۱ خارجی و لژیونر تراکتور جای خالی داشته باشد.

هم اکنون صفا هادی، آلوارو خیمنز، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده شش بازیکن خارجی و لژیونر تراکتور هستند که سبب شدند تا جای خالی برای محمد نادری وجود نداشته باشد.


نکته جالب اینکه روز گذشته باشگاه تراکتور درخواست خود برای خروج بازیکنان لژیونر از لیست نفرات خارجی را مطرح کرد، اما در نهایت آنچه مصوب شد با آرزو‌های مدیرعامل این باشگاه تفاوت زیادی داشت.

در مصوبه دیروز آمده: «باتوجه به در شرف اتمام بودن مهلت نقل و انتقالات، پس از تجمیع سایر نظرات و پیشنهادات، برای اعمال نسبت به فصل ۱۴۰۳-۰۴ مورد بررسی کارگروه قرار خواهند گرفت.»

این جمله به منزله آن است که پیشنهاد تراکتور نیز نه برای فصل جدید بلکه برای فصل آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با این حال حضور محمد نادری در تمرین با پیراهن اختصاصی منقش به نام او، نشان می‌دهد که تراکتور همچنان امیدوار به استفاده از این بازیکن در فصل جدید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار