رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت : پلیس همه توان و امکانات خود را در خدمت زائران اربعین قرار داده و آمادگی همه جانبه برای ارائه خدمات به زائران و تامین امنیت آن‌ها را داریم.

محمد شرفی رئیس قرارگاه اربعین فراجا در جلسه هماهنگی و بررسی زیرساخت‌های اربعین در مرز خسروی با حضور وزاری ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق، گفت : تشکیل اتاق مشترک هماهنگی‌ها برای کنترل فرماندهی مشترک و فرماندهی ترافیک امنیت و مسائل مربوط به جرایم سرقت، مواد مخدر و موضوعات قاچاق کالا و انسان و تأمین و حفظ نظم و امنیت، روان‌سازی ترافیک، صدور گذرنامه و بحث تعامل با سایر دستگاه‌ها از وظایف پلیس است.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی (ع) فراجا با تاکید بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی مضاعف به زائران اربعین گفت: فرماندهی به منظور ارتباط بیشتر و خدمت رسانی بهتربه زائران اربعین و پیگیری موضوعات یک ماه در مرز مهران مستقر خواهد بود تا زمینه ارتباط ساختارمند فراهم شود.

شرفی ادامه داد: ما برای کشور عراق که میزبان ۲۰ میلیون زائر خواهند بود و بار سنگینی را در اربعین دارند آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی گفت: برای تسهیل تردد زائران، متوازن سازی گیت‌ها در ۲ سوی پایانه‌های مرزی انجام شده و تلاش بر این است که زائران در پایانه‌های مرزی توقف نداشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.