افرادی که با تمسخر اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب در نوشهر برای مسیح علی نژاد فیلم ارسال کرده بودند دستگیر شدند.

افرادی که در سفر تفریحی به ساحل نوشهر به قصد تمسخر و تحقیر مراسم اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب، کلیپی تهیه و آن را به صفحه شخصی مسیح علی نژاد ارسال کرده بودند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


یکی از متهمان هنجارشکن مرتبط با رسانه‌های برانداز که دستگیر شده است گفت: در یک تصمیم عجولانه و احمقانه اقدام به تهیه فیلم با عنوان مبارز مدنی و ارسال به صفحه مسیح علی نژاد کردم.

او ادامه داد: پس از ارسال این تصاویر سریع پشیمان شدم و بلافاصله پاک کردم.


براساس قانون هرگونه همکاری با رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله ارسال فیلم و عکس مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است و از یک تا ۱۰ سال حبس دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۸:۳۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
بهتره ی حکم ۱۰ سال بشون بدن که عبرت بشه به این حنجارشکنها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
خانم بی‌حجاب وفاسد وهرزه مسیح علینژاد لیاقت آنرا دارد که زنان مسلمان وشریف ایرانی پیامی ویا عکسی ارسال کنند برای این تن فروش و وطن فروش ولله باید ملت شکمشان بگیرد با این زن فاسد که اموال این ملت را توسط ام یکاه به چپاول برده وارد بهترین زندگی لاکچری را با پول من وشما وملت بزرگ ایران حال می‌کند وبرعلیه من وشما با دشمنان این ملت همکاری می‌کند زنی که از فساد خود وهرزگی خود افتخار کند ایرانی نیست انسان عاقلی نیست شیطان صفتی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
ای کاش دزدان مملکت، اختلاس کنندگان هم همینطور به همین سرعت دستگیر می کردید، ای کاش مشکلات گرانی هم به همین سرعت حل می کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
واقعا جای تاسف میباشداین زن به کشور خود خیانت نموده و حتی با مرد نامحرم ..... آنوقت برای او اخبار ارسال می نماید
آخرین اخبار