تولید لامپ‌های ال‌ای دی فوق کم مصرف پرنور در شهرکرد

متخصصان کارخانه دانش بنیان در قطب صنعتی شهرکرد با بهره گیری فناوری نوین لامپ‌های ال‌ای دی بسیار کم مصرف و پرتوان تولید کرده اند.

مدیر عامل این کارخانه گفت: این لامپ‌ها با مصرف یکسان انرژی برق تا سه برابر نسبت به لامپ‌های معمولی می‌تواند روشنایی تولید کند.

زارع افزود: لامپ‌های ال‌ای دی فوق کم مصرف برای نخستین بار در کشور و حتی دنیا با بکار گیری تجهیزات فوق پیشرفته الکترونیکی در شهرکرد تولید و تمام طراحی، نصب برد‌ها و ساخت لامپ در داخل انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون از این محصول آزمایشی در شبکه روشنایی معابر شهری شهرکرد، بروجن، فارسان و بن استفاده شده و باعث صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف انرژی برق شده است.


بیشتر بخوانید


زارع گفت: این لامپ‌های تولیدی ١٠٠ وات است، اما در مقایسه با لامپ‌های ٣٠٠ واتی روشنایی یکسانی تولید می‌کند و صرفه جویی سه برابری در مصرف برق کشور را در پی دارد.

وی ادامه داد: کارخانه با ١٥٠ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال فعالیت است و ٢٠٠ نفر هم مشغول به کار هستند.

زارع افزود: افق این کارخانه رشد تولید تا ٤ هزار لامپ ال‌ای دی فوق کم مصرف و پرتوان در ماه است که به زودی این هدف محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خاطره محمدی
۱۸:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام وخداقوت خدمت شما
بی زحمت رایزنی کنید برای مدارس با قیمت مناسب لامپ خریداری شود.


ممنون می شوم
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyarivand
۱۴:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
آفرین درود بر تولید کنندگان خوب و بروز
به امید توسعه و رشد و شکوفایی بیشتر این صنعت مهم و دیگر صنایع استان و افزایش شهرها و شهرک‌های صنعتی استان بام ایرانمان چهارمحال و بختیاری