بازار داغ شارلاتانیسم رسانه‌ای من و تو؛ از دروغ پردازی درباره محرم تا هرم سبز!

شبکه من و تو پس از شکست‌های پی در پی در تحریک افکار عمومی برای ایجاد آشوب در ایران از سال گذشته، این بار به شکلی دیگر با حمله به باورهای مذهبی، به تمسخر اعتقادات مردمی پرداخته و در برنامه‌های مختلف قصد توهین به مناسک و آیین‌های محرمی دارد.

محرم امسال به گواه دوست و دشمن، یکی از پر شورترین مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان بود. تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در رسانه‌ها و خود مردمی که در ایران حضور داشتند به این موضوع صحه می‌گذارند.

 در این میان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان معاند چند سیاست را در پیش گرفتند؛ برخی از این رسانه‌ها بایکوت مراسم را در دستور کار قرار دادند و برخی دیگر مانند من و تو از میان هزاران تکیه و هیات و موکب عزاداری دست روی انگشت شمار نقاط حاشیه‌ای گذاشتند و آن‌ها را برجسته کردند.

دروغ پردازی درباره محرم

ازدحام جمعیت برای دریافت نذری


بیشتربخوانید


* عزاداران مخالف جمهوری اسلامی هستند!

سیاست دیگر تکیه بر این موضوع بود که عزاداران امام حسین(ع) با جمهوری اسلامی مخالف هستند، اما در همین موضوع هم گاف دادند. در یکی از نمونه‌ها درحالی فیلمی از عزاداری هیاتی در شهرک اکباتان با عنوان مخالفت با جمهوری اسلامی منتشر کرد که فیلم دیگری از عزاداری شهرک اکباتان منتشر شد که از حاج قاسم سلیمانی به عنوان سرباز امام حسین(ع) یاد می‌کرد. 

:گرامیداشت یاد حاج قاسم سلیمانی در دسته عزاداری اکباتان

توهین شبکه من و تو به باورهای مذهبی مردم ایران

شبکه من و تو همچنین پس از شکست‌های پی در پی در تحریک افکار عمومی برای ایجاد آشوب در ایران از سال گذشته، این بار به شکلی دیگر با حمله به باورهای مذهبی، به تمسخر اعتقادات مردمی پرداخته و در برنامه‌های مختلف قصد توهین به مناسک و آیین‌های محرمی دارد.

در شب اول محرم نیزمن و تو فیلم کوتاهی را منتشر کرد که با واکنش‌های گسترده در فضای مجازی نیز همراه بود. درحالی که تمام ایران عزادار امام حسین(ع) استمن و تو در این فیلم با توهین به مقدسات ایرانیان به نقل از فرد داخل فیلم نوشته: «عزاداری میکنن برای کسانی که هیچ ربطی به ما ندارن». کاربران صفحهمن و تو پاسخ‌های محکمی به وی دادند.

کامنت

* پاسخ کاربران من و تو به یک شیطنت محرمی

در ادامه هجمه‌های شبکه‌های ضدانقلاب و معاند به مناسک و عزاداری‌های امام حسین(ع)، این بارمن و تو مطلبی را منتشر کرد تا به زعم خودش ضربه‌ای به دستگاه سیدالشهدا بزند.

پاسخ کاربران منوتو به یک شیطنت محرمی

من و تو مطلبی را تحت عنوان «نذری‌های لاکچری در ایام محرم» منتشر کرده اما در ذیل همین پست، مخاطبان پاسخ‌های متعددی به شیطنتمن و تو دادند. بسیاری از مخاطبان در پاسخ به این اقدام، از عشق به سیدالشهدا نوشتند و اینکه همین عزاداران هستند که به محرومین کمک می‌کنند. برخی کاربران هم به این موضوع اشاره کردندکه مردم بهترین اموال خود را در راه امام حسین(ع) خرج می‌کنند.

نذری‌های لاکچری در ایام محرم

گاف من و تو

واکنش کاربران به دروغ من و تو

من و تو حتی فکر آبروی خودش نیست از یک طرف مدعی است که نذری‌های لاکچری توزیع می‌کنند و از طرف دیگر می‌گویدگوشت ندارند.

سوتی من و تو

*من و تو: مردم برای تفریح به خیابان‌ها آمدند!

این شبکه های معاند در انتها وقتی نتوانستند خیل عظیم جمعیت ایران را نادیده بگیرند، در ادعایی مضحک ادعا کردند که حضور گسترده جمعیت در خیابان‌ها در ایام محرم، نه برای عزاداری بلکه برای تفریح و سرگرمی است؛ مردم در این کارناوال‌ها به خاطر جنبه فان آن شرکت می‌کنند! یا برای دیدن دوستان خود می‌آیند.

فیلم

نکته قابل تامل دیگر این است که اگر این شبکه بهایی تا سال گذشته حتی از لفظ «امام حسین» استفاده نمی‌کرد  حالا برای جذب مخاطب از عبارت «امام سوم شیعیان» استفاده می‌کند.

نصب بنر برای امام سوم

*  ارم سبز یا هرم سبز

 البته گاف های اخیرمن و تو محدود به محرم نمی‌شود؛من و تو اخیراٌ مدعی شد که ایستگاه به «علامه جعفری» تغییر پیدا کرده است. این درحالی است که  ایستگاه «علامه جعفری» نام ایستگاه جدید در خط ۴ متروی تهران است (و آخرین ایستگاه محسوب می‌شود و در تابلوهای راهنما عبارت «به سمت ایستگاه علامه جعفری» در ایستگاه های خط ۴ نصب شده) نام  ارم سبز تغییری نکرده است.

البتهمن و تو حتی نام«ارم سبز»  را در گافی که ناشی از بی‌اطلاعی و عدم آشنایی با ایران است،«هرم سبز» نوشت که به سوژه کاربران روبرو شد و حتی و علی‌رغم تذکرهای پی در پی مخاطبان هم اصلاح نکرد.

تغییر نام هرم سبز به علامه جعفری

نظرات ذیل پست من و تو را در ادامه بخوانید:

نظرات پست من و تو

هرم سبز

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
رسانه من وتو بمیر از حسادت ما ملت امام حسینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
با اینا کاری ندارم..ولی خدایش این شیر تعزیه ک میارن قابل تمسخر و مایه ابرو ریزی نیس؟؟؟یا ی عده ک شورشو درآوردن.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
امام حسین ع مال تمام دنیاست، امام حسین ع، مثل قرآن می مونه، یعنی قرآن ناطقه در واقع خود قرآنه، قرآن در زبان عربی آمده اما اختصاص به یک ملت و رنگ و نژاد نداره و برای هدایت همه ی بشر آمده امام حسین ع هم همینطوره همه ی مردم دنیا در نهایت باید انتخاب کنند می خواهند حسینی باشند یا یزیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
از حرکات و وجناتشان پیداست ایناییکه بظاهر کاسه داغ تر از آش اند از آنطرف انگار نه مسلمانن و نه به ایرانی شباهت دارن فقط فارسی رو خوب بلدن صحبت کنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
لعنت به شبکه معاند و دین ستیز من و تو
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۳:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
کسانی که داعیه جدایی دین از سیاست را دارند چرا اقتصاد را با سیاست میامیزند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر افراد بی بندوبار رسانه من وتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
این احمقها نمیدونن که حتی وقتی مردم صف میکشن برای نذری عقایدشون هست که نذری امام حسین حتی شده یه مشت برنج خودرنش هم ثواب داره برای اینه که صف میکشن !
اونیم که میگه مردم میان برای دیدن هم و برای امام حسین(ع) نمیان ! خب احمق اینهمه سینه و زنجیر زدن را کوری نمیبینی و اونها هم همو میبینند زنجیر و سینه بزنن ؟!
اینهمه هزینه از ماهها قبل و اینهمه پول مفت ریختن تو حلق بعضیها و بعضی دیگم که عین اون 4 تا خانم که یکیش عین میمون یکیش 200 کیلو وزن و... اومدن پول میگیرن حرف مفت بزنن ولی واقعا اینهمه هزینه رسانه ها و... با اومدن مردم برای امام حسین(ع) یهو به باد رفت و تموم!
به نظرم اینها اینهمه سال انقدر احمقن که نفهمیدن هرچی بیشتر بگن نیاید مردم بیشتر میان والا اگه بگن مردم بیاین تو خیابون برای امام حسین شاید به خاطر حرفهای این عوضیها هم که شده کمتر بیان !
بلاخره امام حسین(ع)همچین میزنه به کمرتون که نتونید پاشید و برید پابوسش و التماس بلکه شفا بگیرید!
Iran (Islamic Republic of)
??
۱۳:۳۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
این افرادی که در شبکه منو تو هستند. یه آدمهای لاابالی و روسپی که هیچ از دین و مذهب نمیدونند. و خودشون روشنفکر ميدونند و حاضرند بخاطر یک مشت دلار و زندگی نکبت در کشورهای اروپایی و آمریکایی به مردم ایران به فرهنگ و به مقدسات مردم و دین مردم و باورهای مردم ایران هر تهمت و افترا که لیاقت خودشون است بزنند.مردم ایران اینها کاملا شناختند وهیچ جز ضایع کردن و بی آبرویی خودشون جایگاهی در دل مردم ایران ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
برخی آسیب شناسی های محرم که بهانه به دست رسانه های بیگانه می دهد.
1. اسراف انبوه مواد غذایی و ظرفهای یکبار مصرف
2. سو استفاده بسیاری از افراد از مراسم محرم برای خودنمایی خوانندگی و مداحی و گرفتن وقت زیادی از مردم و استفاده از پذیرایی اخر وقت برای نگه داشتن مردم برای ساعتهای طولانی.
3. دخالت و هزینه کرد سازمانها و شرکتهای دولتی برای این مراسم و دامن زدن به فساد مالی و ریخت و پاشهاـ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
بیشتر هیات ها از مواد غذایی بی کیفیت در پختن نذری ها استفاده و غذاها را بسیار بد مزه درست می کنند و افراد پس گرفتن نذریها انها را با طرفهایشان روانه سطلهای زباله و جوی های آب می کنند و علاوه بر اسراف محیط زیست هم آلوده می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
نذری رو یه عده می دند یه عده هم می گیرند مگه غیره اینه در ضمن معمولا وقتی نذری تمام میشه افراد آشغال ها رو جمع می کنند شما هایی که تو من وتو هستید نمی خواد به فکر ایران ما باشید ما خودمون بلدیم چطور ایران را تمیز کنیم در ضمن ما ایرانیان ملت امام حسینیم و ملت شهادت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
رقت انگیزه واقعا