ابوالفضل رحیمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سامانه ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار ۶ هزار و ۹۸۸ مورد در حوزه شهری و هزار و ۱۱۰ مورد در روستاها و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مورد در سایر حوزههای دیگر، چون فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: شهروندان شهرستان گرگان با ۶۰ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۴۰۲۲ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۸۸۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماسها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.
رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارشهای دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لولههای اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی یا خرابی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.
او افزود: مشترکین استان هرگونه نقص در ارائه خدمات، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند.