دستگیری ۱۰ نفر در حوزه سرقت تحت پوشش مامور در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز از اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های تحت پوشش مامور خبر داد و گفت: در این طرح که طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا درآمد، ۱۰ سارق مامورنما شناسایی و دستگیر شدند. 

سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح استان البرز طی ۷۲ ساعت گذشته طرح دستگیری سارقان مامورنما با محوریت پلیس آگاهی در سطح استان البرز به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و پلیسی ۱۰ نفر از سارقان فعال در حوزه سرقت تحت پوشش مامور پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

او  با بیان این که در خصوص افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد، گفت: این افراد با معرفی خود به عنوان مامور و ضابط قضایی و با تهدید مالباختگان، اقدام به سرقت لوازم شخصی آن‌ها می‌کردند.

سرهنگ شجاعی در پایان ضمن اشاره به این که طرح‌های مبارزه با سرقت با قدرت در استان ادامه خواهد داشت، به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با افراد مشکوکی که با لباس شخصی خود را ضابط قضایی و مامور معرفی می‌کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی و حکم ماموریت، در صورت ایجاد مشکل موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.