مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام:

نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ایلام به مناسبت اربعین برپا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و به نمایش گذاشتن محصولات صنایع‌دستی و سوغات محلی در استان برای زوار اربعین حسینی (ع) خبر داد.

 فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: تردد میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) از استان ایلام، این فرصت را ایجاد کرده است که ضمن ارائه خدمت و خدمات‌رسانی به زائران، مجالی برای آشنایی با صنایع‌دستی و سوغات محلی استان ایلام در بین زوار در استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: شناخت و معرفی توانمندی‌های هنرمندان ایلامی و آشنایی زوار با فرهنگ و آداب و رسوم ، سوغات ، صنایع دستی و غذا‌های محلی از اهداف برپایی نمایشگاه بوده و افزایش توان اقتصادی هنرمندان نیز در دستور کار است.

وی سوابق تاریخی و تمدنی استان ایلام را از سرمایه‌های غنی استان ایلام دانست و بیان کرد: در فرصت کنگره عظیم عاشورا در صدد معرفی آثار تمدنی و تاریخی استان ایلام در ابعاد مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه معرفی صنایع دستی استان ایلام در غرفه‌های مختلف انجام می‌شود گفت: مهیا کردن امکان تهیه و خرید سوغات استان ایلام در غرفه‌های برپایی برای زوار اربعین حسینی در نمایشگاه فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی محصولات این نمایشگاه‌ها با هماهنگی به عمل آمده با صنعتگران با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.