نگرانی شدید تل آویو از بروز جنگ در جبهه‌های مختلف

صهیونیست‌ها می‌ترسند همزمان با قدرتمندتر شدن حزب‌الله و ضعف رژیم صهیونیستی جنگ در چند جبهه علیه این رژیم آغاز شود.

بزرگترین ترس و نگرانی این روز‌های رژیم اشغالگر این است که هر گونه آغاز نبرد و درگیری آن با حزب الله لبنان، به یک جنگ منطقه‌ای و چند جانبه علیه آن تبدیل و روزانه هزاران موشک به سمت فلسطین اشغالی روانه شود.

روزنامه رای الیوم در گزارشی به قلم زهیر اندراوس نوشت: هر انسان عاقلی می‌داند که اسرائیل هم اکنون با حزب الله در مرز‌های شمال خود بحران شدید و خفقان‌آوری را تجربه می‌کند و هر آن می‌ترسد که نبرد با آن به یک جنگ منطقه‌ای چند جبهه‌ای تبدیل شود که در نتیجه آن اسرائیل روزانه در معرض ده‌ها هزار موشک قرار خواهد گرفت.

او در ادامه گفت: با علم به این مسئله که اسرائیل تایید می‌کند که موشک‌های مقاومت اکنون این قدرت و توانایی را دارد تا هر نقطه از عمق خاک اسرائیل را پوشش قرار دهد و در این زمینه، ژنرال تامیر هایمن فرمانده سابق بخش اطلاعات نظامی اسرائیل معتقد است که اگر حزب الله لبنان جسورتر شود و ارتش اسرائیل در حالت ضعف و سستی باشد، نتیجه قطعی آن تغییر توازن بازدارندگی بین دو طرف تغییر خواهد بود و اسرائیل و حزب الله در مسیر یک درگیری نظامی قرار دارند.

این ژنرال صهیونیستی با انتشار مقاله‌ای در وب سایت کانال ۱۲ تلویزیون عبری زبان این رژیم تاکید کرد که تحرکات حزب الله در سال گذشته به شدت افزایش یافته است و حزب الله عملاً صهیونیست‌ها را آزار می‌دهد و آشکارا آن را به چالش می‌کشد. 

ژنرال هایمن تاکید کرد که مشکل حزب‌الله از نظر تاکتیکی برای رژیم صهیونیستی بسیار خطرناک است،. این رژیم باید یک سری عملیات نظامی را آغاز کند تا شرایط و اوضاع را به قبل از آغاز اقدامات تحریک آمیز و آزار دهنده حزب الله علیه خود بازگرداند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار