جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان طالقان به ریاست مهدوی فرماندار و با حضور حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سیدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

مهدوی فرماندار طالقان در این جلسه با بیان افزایش سی و دو درصدی بودجه شهرستان گفت: با پیگیری‌های متعدد و نگاه ویژه‌ی استاندار البرز به طالقان، بودجه سال جاری شهرستان سی و دو درصد نسبت به سال گدشته افزایش داشته است.

وی افزود: با توجه به مشکلات راه‌های روستایی و نامناسب بودن بیشتر جاده‌های مواصلاتی شهرستان، بیش از نیمی از بودجه امسال را به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی تخصیص داده ایم که انشا ا... تا قبل از فصل بارش‌ها بیش از چهل کیلومتر از این راه‌ها بهسازی و آسفالت خواهند شد.

حدادی نماینده مردم نیز در این جلسه به اولویت بندی بودجه و رعایت عدالت در توزیع آن اشاره کرد و گفت: موضوع مهم بعد از تخصیص بودجه، جذب به موقع آن است که متاسفانه در سال گذشته حدودا چهارصد و هفتاد میلیارد تومان در استان البرز، این بودجه جذب نشده است.

در ادامه‌ جلسه هم تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گزارشی از فعالیت‌ها و طرح‌ها و نحوه‌ی هزینه کرد بودجه در اداره خود ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار