امام جمعه خوی گفت: همه ما مسئولین و کسانی که صندلی در اختیار داریم باید از واقعه عاشورا درس بگیریم.

حجت قاسم خانی امام جمعه خوی در  جلسه کمیته برنامه ریزی که در سالن جلسات  فرمانداری برگزار شد با تسلیت شهادت امام حسین ع گفت : درسی که از عاشورا و شهادت امام حسین ع می گیریم این است که چندین گروه افراد هرکدام به دلایلی از صراط مستقیم خارج شده و از امام زمان خود عقب ماندند ازجمله افرادی که بخاطر عافیت طلبی ، وعده های ریاست  و پول پرستی که همه آنها نوعی بی بصیرت بودن افراد بود نشات می گیرد .

قاسم خانی ادامه داد: همه ما مسئولین و کسانی که صندلی در اختیار داریم باید از واقعه عاشورا درس بگیریم.

او ادامه داد : امروز ما باید با درس گرفتن از عاشورای ۶۱ هجری و حاشیه های آن جنایت تاریخی ، نقطه های ضعف خود را شناسایی کرده و با آنها مبارزه کنیم تا از صراط مستقیم اهل بیت خارج نشویم.

در ادامه صحت دبیر کمیته برنامه ریزی وتوسعه شهرستان هادراستان در این جلسه نیز بااشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سطح استان توزیع شد، گفت : که از این مبلغ  ۷۵ درصد آن تحقق یافت وبه  مبلغ ۲۶۰۰ میلیارد تومان نیزدر سطح شهرستان ها تحقق یافته است.

او افزود:در آخر سال گذشته از اعتبارات توزیع شده ،  ۳۳۸۴ میلیارد تومان سهم خوی بود که از این مقدار ۳۲۰ میلیارد تومان برای ۱۷۳ پروژه با ۸۴ در صد تخصیص یافته بود.

صحت در ادامه با اشاره به اینکه، در ابتدای سال گذشته بودجه استان ۲۷۰۰ میلیارد تومان بود،گفت: که در آخر سال به مبلغ  ۳۵۰۰ میلیارد تومان افزایش نیز یافت که سهم خوی از این مبلغ۲۰۶ میلیارد تومان بود که با ۸۱ درصد افزایش روبرو شد. اودر ادامه به بودجه عمرانی  سالجاری استان اشاره کرد، گفت : در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات ، ۴۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی استان است که  از این مقدار۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای استان می باشد که ۵۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

صحت ادامه داد: از مبلغ ۴۲۰۰ میلیارد تومان ۳۸۰۰ میلیارد تومان در بین شهرستان ها توزیع شده که سهم شهرستان خوی ۲۶۵ میلیارد تومان می باشد .در پایان جلسه پس از بحث، بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم در خصوص افزایش اعتبار برای برخی ازپروژه ها ی شهرستان اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.