سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از آغاز فرایند دریافت آثار هنرمندان برای شرکت در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی خبر داد.

سلطانی پور  ضمن دعوت از هنرمندان برای شرکت در رویداد مهر اصالت ملی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد مهم می‌توانند تصویر و فیلم ۲ نمونه از آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در این داوری به آدرس ایمیل handicraftsemnan@gmail.com ارسال کنند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، خواستار ارسال آثار بر اساس رعایت تمامی مقررات ثبت نامی شد و افزود: برای راهنمایی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، بخش ویژه‌ای در سایت اداره کل به هفتمین دوره داوری مهر اصالت به آدرس www.semnan.mcth.ir اختصاص‌یافته و نمونه برگه‌های ارسال آثار و شرایط کامل شرکت در این رویداد اعلام‌شده است.

 سلطانی پور در خصوص مزایای دریافت مهر اصالت ملی صنایع‌دستی گفت: دریافت‌کنندگان مهر اصالت در مسیر برند سازی، بازاریابی و فروش آثار قرار می‌گیرند و دارندگان این نشان، در اولویت شرکت در نمایشگاه‌ها قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.