برگزاری جلسه و بازدید میدانی از روستای امامزاده داوود

جلسه بررسی آخرین اقدامات دستگاه‌ها در خصوص مسائل مربوط به سیل سال گذشته روستای امامزاده داوود به ریاست فرماندار تهران در محل سالن جلسات آستان امام زاده داوود (ع) برگزار شد.

در این جلسه موضوع پیشگیری و آمادگی دستگاه‌ها در بحران‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده در زمینه کنترل و مهار سیلاب، ساماندهی رودخانه و چگونگی حل مشکلات آسیب دیدگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار تهران در این جلسه نبود نظارت صحیح در ساخت و ساز‌های صورت گرفته در حریم و بستر و کانال آبریز منتهی به رودخانه کن را عاملی مهم در بروز اتفاقات اخیر دانست و گفت: کارگروه‌های ویژه‌ای در رابطه با رفع موانع و مشکلات در فرمانداری تهران شکل گرفته که تا قبل از شروع فصل زمستان قسمت عمده‌ای از بهسازی مسیر رودخانه و تخریب بنا‌هایی که آسیب دیده و یا در حریم رودخانه واقع شده اند، انجام خواهد شد.

قیومی افزود: طرح ساماندهی در نظر گرفته شده برای امام زاده داوود موجب خواهد شد تا ضمن ظرفیت بخشی به عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی، از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.

سپس دستگاه‌های متولی در ساماندهی وضع موجود، ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته، پیشنهادات خود را در زمینه چگونگی تسریع در ساماندهی رودخانه و رفع مشکلات آسیب دیدگان را ارائه کردند.

در ادامه و با حضور فرماندار تهران و هیات همراه، ضمن بازدید میدانی و گفتگو با اهالی روستا، آخرین وضع موجود بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار