۷ عنوان کتاب با محوریت نقش بانوان در دفاع‌مقدس تهیه می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به اینکه ۷ عنوان کتاب با محوریت نقش بانوان در دفاع‌مقدس تهیه می‌شود، گفت: از این تعداد ۵ عنوان به چاپ رسیده و ۲ عنوان هم در دست چاپ قرار دارد.

مریم سپهوند با بیان اینکه کنگره ملی شهدای لرستان آبان ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کنگره در راستای پاسداشت شهدایی است که در دوران دفاع‌مقدس جان خود را تقدیم کردند و تا همیشه تاریخ نامشان خواهد درخشید.

وی افزود: برای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان ۲۲ کمیته تشکیل شد که یکی از این کمیته‌ها، امور بانوان است که با محوریت نقش بانوان در دوران دفاع‌مقدس بوده که برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده و تاکنون بیش از ۸۰ درصد برنامه‌های این کمیته انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان تصریح کرد: بانوان در دوران دفاع‌مقدس نقش بسیار مهمی داشتند به طوری که برخی از بانوان در پشتیبانی و در تهیه موادغذایی و لباس رزمندگان تلاش می‌کردند و برخی از بانوان هم فرزندان و همسران را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند که نقش این بانوان هیچگاه فراموش نمی‌شود.

سپهوند با اشاره به تهیه و چاپ کتاب‌های کنگره ملی شهدای لرستان با محوریت بانوان، خاطرنشان کرد: تاکنون پنج عنوان کتاب با این محوریت چاپ شده و دو عنوان کتاب دیگر هم تا زمان برگزاری کنگره چاپ می‌شود که در مجموع هفت عنوان کتاب با موضوعات مختلف و با اشاره به نقش بانوان در دفاع‌مقدس تهیه می‌شود.

وی گفت: کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای لرستان، ۱۸ عنوان برنامه را در دستور کار قرار داد که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته بخش قابل توجهی از کار انجام شده است.

 

برچسب ها: کتاب ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.