رئیس ستاد انتخابات و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در گلستان، راهبرد‌های چهارگانه رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقدامات انتخاباتی در استان دانستند.

سید علی مهاجر، رئیس ستاد انتخابات استان شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبر سیمای گلستان گفت: راهبرد‌های چهارگانه رهبری شامل، رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات، در تاریخ ۱۵ فروردین امسال ابلاغ شد.

مهاجر ادامه داد: در تاریخ ۳۱ اردیبهشت امسال نیز ستاد انتخابات استان در قالب ۸ کمیته، ۳ کارگروه، ۶ حوزه انتخابیه اصلی و ۸ حوزه انتخابیه فرعی، تشکیل شد.

وی افزود: فرآیند ۳۲ گانه انتخابات نیز با پیش ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود. داوطلبان تا یکشنبه ۲۲ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ فرصت دارند از طریق پنجره واحد وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir پیش ثبت نام کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در گلستان نیز با بیان اینکه بیش از ۷ هزار ناظر را ساماندهی کرده ایم تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها در شبکه مردمی نظارت برای انجام نظارت و حفظ سلامت انتخابات استفاده می‌کنیم.


حمید رضا بهمنی نژاد گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات، همه داوطلبان باید پیش ثبت نام کنند و در غیر این صورت، فرصت شرکت نخواهند داشت.

وی افزود: افزایش بیش از ۲ برابری زمان رسیدگی به صلاحیت‌ها و همچنین ساماندهی تبلیغات و ستاد‌های تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی، نیز در قانون جدید، دیده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفند امسال برگزار خواهد شد.

منبع: صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.