سرپرست وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد؛

تلاش برای هماهنگ سازی سیاست‌های توسعه تربیت بدنی و ورزش بر اساس طرح آمایش سرزمینی

هاشمی گفت: در شورای عالی ورزش تلاش می‌کنیم تا سیاست‌های توسعه تربیت بدنی و ورزش بر اساس طرح آمایش سرزمینی هماهنگ‌سازی شود.

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما بر اساس اهداف و وظایف وزارت ورزش، مشخص کردن سیاست‌های توسعه تربیت بدنی و ورزش متناسب با طرح آمایش سرزمینی است.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: این سیاست‌ها در طول ۴۴ سال انقلاب کمتر مورد توجه قرار گرفته است تا دستگاه‌هایی که فعالیت ورزشی می‌کنند، تکلیف خود را بدانند.

وی ادامه داد: هشت وزارتخانه فعالیت ورزشی و تربیت بدنی دارند و وزارت ورزش و جوانان هم، این فعالیت‌ها را در قالب فدراسیون‌ها و ادارات کل انجام می‌دهند.

هاشمی تصریح کرد: به دنبال این هستیم در شورای عالی ورزش که مسئولیت آن با رئیس جمهور است، سیاست‌های توسعه تربیت بدنی و ورزش بر اساس طرح آمایش سرزمینی و بین دستگاه‌هایی مثل وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت کار و نیرو‌های مسلح که فعالیت ورزشی دارند، هماهنگ‌سازی انجام دهیم.

سرپرست وزارت ورزش اضافه کرد: در پیش‌نویس لایحه برنامه هفتم که به مجلس داده شده، حکمی برای وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد از این رو در تلاش هستیم با کمک مجلس، احکامی برای این دو بخش داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار