توزیع بیش از ۷ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی نورآباد ممسنی

رییس ناحیه نورآباد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تامین و توزیع ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی این ناحیه خبر داد.

نواب محمودی با اشاره به جایگاه و سهم شهرستان‌های تحت پوشش این ناحیه در بخش تولیدات کشاورزی و باغی استان، از تامین و توزیع ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی این ناحیه خبرداد و گفت: حدود ۹۵ درصد از مصرف کنندگان جز این ناحیه را مصرف کنندگان بخش کشاورزی تشکیل می‌دهند که به طور میانگین روزانه ۶۰ هزار لیتر نفت گاز به این بخش تحویل داده می‌شود.

رئیس ناحیه نورآباد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، سهم بخش کشاورزی از نفت گاز توزیع شده در ناحیه را ۲۶ درصد بیان و اظهارداشت: به طور میانگین روزانه ۲۳۰ هزار لیتر نفت گاز و ۱۷۰ هزارلیتر بنزین در ناحیه نورآباد تامین و توزیع می‌شود.

او با اشاره به قرار گرفتن ناحیه در محور جنوب غربی استان و حجم تردد‌ها در این جاده گفت: در حال حاضر ۱۱ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سه باب جایگاه سی ان جی در این ناحیه فعال و در حال ارایه خدمت به مردم است و به منظور تسریع بخشیدن و ارایه خدمات مطلوب‌تر ساخت یک باب جایگاه بنزین و یک باب جایگاه سی ان جی در دستور کار ناحیه قرار دارد.

ناحیه نورآباد، سوخت رسانی به دو شهر رستم و نورآباد را با بیش از دو هزار مصرف کننده جز و ۳۰ مصرف کننده عمده برعهد دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار